2013年8月30日 星期五

肚皮漲大時


上胎陀小B好少拍下大肚照, 今胎反而好想留下紀念, 因為生完這胎後, 我便會正式封肚!!  既然明知是最後一次, 當然想好好留住這些美好回憶啦...

大概今胎是第二胎的關係, 肚子大得比第一胎時快, 不過驟眼看起來, 仍未有人看得出我大肚呢 (除了我已告知的朋友及同事外), 所以上下班乘火車/巴士時, 憂想有人會讓座給我.

不過老公都覺得我的肚子大了很多, 最近叫小B錫錫BB, 小B會隔著我肚皮咀咀他/她呢, 相當惹笑. 

Week 13 - Week 16 (全部都是早上拍下來的, 若然吃飽飽後, 肚子會漲得更加厲害啊)
記得上胎, 好像到了好後期時, 肚臍才稍為凸了出來, 但今次不知怎的, 肚臍已經經常凸起啦, 尤其在吃飽後情況更為嚴重, 但早上醒來時, 肚臍又會平番, 有人知道點解會這樣嘛?!

2 則留言:

  1. 我都有影~不過有個個星期影!成日唔記得haha

    回覆刪除