2013年8月12日 星期一

有了你/妳

不經不覺...Baby靜俏俏到來了一段時間, 亦即代表小B好快就榮升做家姐啦!! 

最初知道懷孕時, 真的既驚又喜.  驚是因為怕Baby沒人照顧, 喜當然是因為你/妳的出現啦.  至於陳生最初的反應, 竟然跟我一樣, 驚大於喜.  幸好經過一輪心理調整後, 我倆都好開心地欣然接受了.  大概是因為一早就已經計劃了生兩個的關係, 那麼是遲是早, 根本就不是一個大問題, 對嘛?!  但其實我內心仍然好怕, 怕Baby出世後, 我倆的負擔會增加不少, 當壓力大了, 人的開心指數亦會隨之而降, 不過陳生還是繼續他的一貫宗旨說 -->  船到橋頭自然直.

算...其實有Baby是一件開心事, 我應該要把那些無謂的煩惱拋諸腦後, 順應陳生的作風, 做個開心孕婦, 生個開心Baby, 就像個小B一樣愛笑的Baby.

今次懷孕, 我好像有先兆一樣, 所以即使未到黎M日, 我就已經猜中了, 其實未確實有孕時我曾經跟陳生提及過, 可是他覺得我想得太多, 既然他不信嘛....我就即管驗一驗吧.

第一次驗孕 - 3/6/2013, 大概因為初期的關係, 所以紅線還是好淺好淺, 陳生見到當然不相信啦, 因為他說淺到幾乎看不到.  我說他自欺欺人才是, 哈哈!!

第二次驗孕 - 5/6/2013, 既然他不相信, 我就要令他相信為止.  好...再驗一次, 今次不到他不信了, 因為紅線已經比兩天前深色, 好容易就已經可以看到啦.


既成事實...他今次扮作輕鬆地跟我說, 一早就說好生兩個, 他倆年紀相若都是一件好事, 而且一次過辛苦, 總好過辛苦完一個到一個. 

雖則最初知道這個消息時, 我倆好像有點難消化, 幸好這都算是我們計劃以內的事, 只是時間上早了一點, 所以好快我倆都可以開開心心地接受這個令人開心的事實.  現在希望Baby一切健健康康, 順順利利, 像家姐一樣叻叻, 要到足月先好面世呀~ 

沒有留言:

張貼留言