2013年8月29日 星期四

朋友生日飯 @ 老上海飯店

昨天一行十人為好友Ivy慶祝生日, 是次地點算了位於世紀香港酒店地庫下的老上海飯店. 

聽個名, 還以為是好舊式好舊式的上海飯店, 誰不知我都錯了...

一向喜歡食上海菜的我, 今次要求點了砂窩雲吞雞及咸肉津白, 其餘朋友點了薰蛋, 上海小籠包, 甜醋魚塊, 膳糊, 蔥油餅, 雞絲粉皮及醉雞.

十個女仔, 叫了九個菜, 而且每碟份量都好大, 意想不到的是, 我們不停叫飽, 不停密密食, 最後竟然可以把九個菜都全部清光, 勁呀!!

除了醉雞不夠醉, 薰蛋我沒有試, 其餘樣樣都好好味呀...  遲些找個機會, 帶小B婆婆來試試才行.


好了..又到大合照時間啦~
壽星Ivy, 我祝你生日快樂, 心想事成, 快快生B!! 

多謝你們, 又給了我一個愉快的晚上~

沒有留言:

張貼留言