2013年8月17日 星期六

見助產士 @ QE

20-7-2013 (Sat) - 11w1d

由4w3d知道自己懷孕後, 拖到5w2d才捨得去QE登記, 當時心想...登記時才5w, 應該算是早吧, 加上龍年效應已過, 政府又停收雙非孕婦, 床位及約期方面應該會比當年好得多, 誰不知...約期方面竟比兩年前時還要差, 唉...好失望呀~

5w登記, 第一次約見助產士已經11w了...

向 來守時的我, 跟約期紙上時間到達日間護理中心4樓, 事隔兩年, 安排上大都已經不同了.  以前一到4樓, 只需自己把約期紙放到檢查站的小箱內, 就會有護士跟進, 所以一去到我還懶叻地走到檢查站找那小箱, 誰不知...原來現在已經改為在大堂的繳費處登記呢.  登記完才再到檢查站度高磅重, 嘩...點解我好像越來越輕似的, 但其實我日日都密密食密密食, 算..唔好理, 本身就是瘦人一名, 身體健康才是最重要. (自我安慰中)  可能今天是星期星六的關係, 加上時間又早, 眼見只有6位新症, 已經比我想像中少, 好快好快聽完護士簡單講解流程, 派發過少許單張後, 就可以等叫名見助產士問症約期.

對上一次都是在QE生產的我, 相信QE會有我紀錄, 不過還是要簡單答答助產士的問題, 最後再約期抽血就可離開.

幸 好今次仍可安排我於13w內做早孕期唐氏篩查, 不過結構就沒上次那麼好彩, 今次要自費出外找私家醫生照嚕, 最後約了9月中見醫生, 但最驚訝的是助產士叫我當日預最少要等兩小時才可見醫生, 嘩...兩年前我每次到QE檢查都不用一小時, 今次她竟然跟我說要預兩小時等候時間, 我有聽錯嘛?! 

何解今次QE比我的感覺跟兩年前差了那麼多, 還好記得當年於頭一兩次檢查後, 我就開始對QE勁讚, 但今次一開始我就已經稍有不滿喇.  唉...希望未來幾個月, 在QE檢查及生B都可以像上次一樣順順利利啦.

沒有留言:

張貼留言