2013年8月13日 星期二

第一次檢查 @ 私家

29-6-2013 (Sat) - 8w1d

今日生日, 我特地於早上安排了一個好有意義的節目, 就是一家三口去照Baby喇!! 

照計今日Baby已經有8週了, 如果順利應該可以照到心跳, 今次帶同小B一起去, 感覺蠻得意的. 

醫生見到小B時, 還攪笑地問小B記不記得他, 小B當然沒回答啦, 因為小B今次才第一次見他嘛.  不過醫生跟小B說, 我一早就已經見過你, 你真的不記得我嗎, 哈哈~ 

入 正題...原來上次32週後, 就已經再沒有到私家進行檢查了, 所以今日醫生都順帶問問小B出世時的狀況, 說小B出世時偏輕, 根據我最後一次產檢紀錄, 小B應該不止那個磅數, 叫我今次孕期尾聲時要多到私家進行檢查, 以便跟進.  今次為免Baby跟小B一樣偏輕, 我會乖乖聽話嚕...keekee~

閒話一輪後, 終於可以上床照Baby啦, 不過週數太小, 其實除了看看有沒有心跳, 以及量一量Size, 看看預產期是否需要更改外, 真的沒什麼好看.  不過小B見醫生在我肚皮上按來按去, 小B望得好入神呀...  回家後, 小B更經常走來摸摸我肚皮, 好像已經明白有個弟/妹住在我肚裡一樣, 感覺好得意. 

小B...你既然一向都有家姐風範, 將來弟/妹出世後, 你要幫爸爸媽媽好好照顧Baby呀~

沒有留言:

張貼留言