2013年8月17日 星期六

Oscar Test @ QE

30-7-2013 (Wed) - 12w5d

等了又等...等了又等...終於都等到今日可以見見Baby啦~~~ 

一 個多月沒見, 坦白講雖然今胎是第2胎, 但我都依然有好多憂慮, 可能媽媽會當中有太多負面消息傳出, 所以明明不太緊張的我都變得緊張起來.  上次見Baby時, Baby還是一粒小豆般大的東東, 今次再見, Baby已經長大了好多好多...  見Baby手仔腳仔郁, 再一次令我好感動, 原來我蠻喜歡懷孕的感覺, 不過我和陳生都已經決定好, 當Baby出世後, 我就正式封肚收工啦, 所以這種感覺就留待你們慢慢享受啦, 哈哈.  今次Baby好乖, 所以姑娘好快手就度完頸皮, 跟上胎一樣, 頸皮不厚, 好像是1.51, 如無意外應該可以順利過關, 當然最後都要看看抽血所得的數字啦, 但我對自己, 對Baby都好有信心啊!! 

今次幫我照Oscar的姑娘年紀蠻大, 一見到她...直覺就話我知, 這位姑娘是不會把Baby的性別告知我, 果然我又猜中了.  當我扮傻問姑娘能否看看性別時, 她只淡然回我一句, 這個週數不能看清楚, 日後你去看醫生時再問吧.     頂...明明Baby就已經將開了雙腿, 理應今次好容易就可以看到, 但姑娘竟然避過Scan Baby的下身, 真令人激氣.  算吧...反正今次QE給我的感覺就不是太好, 現在只求日後去產房生Baby那刻, 不要給我遇上可怕的助產士就好了.

沒有留言:

張貼留言