2013年8月24日 星期六

Home Gathering

原本今日可以參加Blog友安排的全日Play House任玩活動, 可惜前兩天, 小B突然患上感冒, 見她鼻水長流, 因而怕會傳染給其他小朋友, 所以只好被迫取消, 希望好快又再有機會出席Blog友活動啦!!

雖然今次我們未能出席Blog友活動, 但星期六我真的不想一家三口都悶在家呢.  幸好臨急臨忙俾我約到團友仔朋友一家來我家作客, 結果小B在家跟姐姐玩足一日好開心呀...哈哈~

一早起床先來一個招牌笑容迎接新的一天...  等爸爸幫小B換好衫後, 我們就出街食早餐和去街市準備是晚打邊爐用品喇.
朋友一家來了, Warm Up一會兒, 小B繼續用她的招牌笑容來招呼客人... 
其實我真的好喜歡跟朋友一起在家打邊爐或叫到會架, 因為可以慢慢傾慢慢食嘛, 感覺好正好舒服, 但無奈家中地方淺窄, 所以絕少安排朋友來我家. 
(家中小得連飯枱都不夠放食物, 廚房還有一大堆等著我們呢~  )
食飽飽, 來讓親善小姐餵大家食飯後果啦, Sweet Sweet!!
看來大家今日都被小B迷倒了, 要輪流跟小B合照, 可惜小B突然把笑容收起, 好不容易跟姐姐合照時才笑一笑.  (原來小B最愛的是姐姐呢, 哈哈)
爸爸都唔執輸, 又要攬住小B影相...
今 天的Home Gathering, 大家都好開心呀...  團友仔朋友一家更賞面地逗留至11時多才離開, 有人陪小B玩, 又有人陪小B睇DVD, 更有人陪小B唱歌跳舞, 相信最開心的一定是小B, 期待10月跟這家朋友再聚啊!!

沒有留言:

張貼留言