2015年11月17日 星期二

與Hello Kitty共進午餐

以Hello Kitty為主題嘅中菜軒已經開業幾個月, 雖然餐廳位置真的好近娘家, 而開始時我亦想過帶倆姊妹去潮聖一下, 但一直去潮聖嘅人實在好多, 所以直至最近見大家對Kitty熱潮稍為減退, 我先敢帶倆姊妹去同Kitty共進午餐咋.

看...門口人龍已經不再, 即使有都唔算多.

(所以如果你哋都想去同Kitty開餐, 宜家隨時都可以啦!!)
由於侍應安排我哋坐喺Kitty公仔隔離...所以倆姊妹坐下來後表現相當興奮, 還不停指住公仔叫Kitty.  ~.~"
至於家姐見到枱上餐具都印有Kitty樣後, 今餐當然不用我哋餵食, 可以自行進食啦, 哈哈~
餐牌內選擇其實唔多, 幸好今餐只有婆婆, 我同倆姊妹, 所以只要餵飽倆姊妹就已經可以.
最後我們只選了....

牛肉腸
 馬拉糕
 蝦仁蛋白飯
 流沙包
餐廳價錢方面雖走中高檔路線, 可是食物質素卻有待改善啊, 不過每款點心嘅賣相確實相當不錯, 亦因為個賣相...小B今餐仲食咗好多呢 (其實我見大部份食客都係相機食先架)!!  見倆姊妹食得開心, 媽媽就當然開心啦, 而且亦已經應承咗倆姊妹, 如果佢哋可以乖乖聽話唔扭計, 就會間中獎勵佢哋再去同Kitty共進午/晚餐.  ^^

最後食飽飽當然要同Kitty合照嘛...
是次消費: $361 (婆婆就梗係話唔抵食啦 :p)





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 哇...真係好靚呀,每樣都好靚,我又搵日去先 ^^

    回覆刪除
  2. 好靚呀,查實係邊? 雖然食物麻麻,但兩個食得開心已經賺左呀!

    回覆刪除
  3. 好靚,不過價錢真係有點貴, 而且仲要唔好食,但為咗影靚相,無計啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 普普通通囉, 又未至於好難食嘅, 但為咗氹女開心, 間中一次半次都要嘅 :p

      刪除