2015年11月27日 星期五

Cool妹出戰 - 1st N班Interview結果 (Cannan)

今年因為媽媽太老定, 只幫妹妹報了3間學校, 結果到現階段問題終於出來了 (有時間再Blog), 而正當我呢兩日好徬徨又帶點荒亂之際, 突然收到第一間學校嘅面試結果通知書...
今次結果真係好出人意表囉, 我家妹妹...竟然成功取得上午班學位呀, 媽媽真係完全無諗過, 皆因小B連續考兩年都只係得後補位, 所以我一心已經打定輸數預咗妹妹都只會係後補, 點知...宜家終於可以暫時鬆一口氣, 唔洗再擔心妹妹無書讀啦, 呵呵~

妹妹有書讀就當然開心啦!!
其實呢個學位真係得來不易架, 而且或多或少我都係覺得因為面試老師認得我嘅關係, 見我連續3年屢敗屢戰咁有恆心, 所以先同情我而已, 不過無論係唔係都好, 我哋都一定會先交留位費, 若然家姐上年個間收妹妹就當然好上加好啦. 

今次真係要讚一讚我家Cool妹啊, 哈哈!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言: