2015年11月2日 星期一

妹妹豬獨霸媽媽3小時

30.10.2015

有時認真諗...真係覺得做細嘅幾陰公, 因為得好少獨佔爸爸媽媽嘅相處時間, 唔知係唔係因為咁樣, 我家妹妹變得好霸道好霸道, 所有事情都要同家姐爭一大餐, 而且仲一定要爭到手先肯罷休.

無可否認, 自妹妹出世以黎, 我獨自一個跟妹妹相處嘅時間真係唔多, 所以好多時當妹妹要爭我嘅時候, 我都會盡量先安撫家姐, 然後再去陪妹妹, 而妹妹亦好醒目, 好識分隔開我同家姐...  坐永遠要坐我同家姐中間, 瞓永遠要瞓我同家姐中間, 拖手永遠只准我拖佢, 真係好多時都激到家姐紥紥跳, 但無奈家姐最後亦只可以接受, 其實漸漸地家姐都已經開始習慣呢個模式, 所以都廢事再同妹妹爭了.

今日難得媽媽放假, 家姐又返咗學, 媽媽一於要襯機好好陪下妹妹先得!!

去學校接家姐放學前, 我們倆母女先去公園玩個飽玩個夠...
雖然妹妹今日只係可以獨佔媽媽3小時, 但睇得出妹妹今日真係好開心架, 所以睇黎媽媽要開始好好分配一下陪伴兩個小寶貝嘅時間先得喇~

真心的...我希望我可以盡量做到公平一點, 唔想忽略其中一個嘅感受.  不過暫時去玩方面, 我仲未係好應付得到一拖二, 即使一拖二都要揀個安全地方, 免得走失一個就更加糟糕.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 要一拖二出去我都唔敢,係試過一次推住妹妹拉住hannah 去買包咋,遠d 真係唔敢想像!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我叻d...我間中都有一拖二去玩, 不過唔多囉 ^^

      刪除