2015年4月20日 星期一

跳舞班 (Lesson 1)

等了一星期, 終於都等到星期日去上跳舞班啦...

有個小朋友真係好鐘意好鐘意好鐘意跳舞, 由星期一開始就一直問, 幾時先再去學跳舞喎?!  如是者一問就問了我7日.  今日知道終於都可以去學跳舞, 一早未夠鐘就已經換好衫準備, 而且早早就叫我帶佢出門去跳舞, 去到學校剛巧前一班還未落堂, 有個心急嘅小朋友就不停問點解咁耐都未入得喇, 結果前一班一落堂, 呢個小朋友就自己衝咗入課室啦, 看來...呢個小朋友真係好珍惜上堂嘅時間啵, 哈哈.

繼上星期試堂後, 今次先喺小B正正式式嘅第一堂!!

今日依舊係學基本動作...
期待數個月後可以成功跳出一隻舞.

下星期因一早已經有約, 所以報名時已經講明會暫停一次, 希望我家舞痴小B有得去玩就暫時忘記跳舞啦.





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

9 則留言:

  1. 小B好投入同反應好快喎,我估佢好快就學識跳成隻舞啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校話一般4個月左右就可以成功跳到成隻舞, 我都覺得佢有機再快d, heehee~

      刪除
  2. 好叻呀,我都要比hannah去學下先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家開始俾佢地學下野, 其實佢地都好開心架, 快d搵d野俾hannah試下啦~~~

      刪除
  3. 叻女喎。。第時跳比EE睇!!!

    回覆刪除
  4. 小B好有天份呀,睇片好似小B舞步跟得最好呀

    回覆刪除
  5. 小B好有天份呀~ 搵到鍾意的興趣班真係好

    回覆刪除
  6. 小B真係跟足又啱節拍,叻叻

    回覆刪除
  7. 小b勁喎~~下次見到你跳俾我睇一次得唔得啊??hehehe
    我都仲未諗到俾咩興趣班大爺學好. ..

    回覆刪除