2015年4月28日 星期二

妹妹B一歲生日趴地 @ 212媽媽會

26.04.2015

期待已久嘅212一歲生日趴地終於圓滿結束, 今次真係辛苦晒每一位有份出力搵場地, 搵Sponcer, 搵攝影師, 拎Sponcer禮物嘅每一位媽媽, 是次小女子終於都有丁點貢獻, 就係去屋企附近間BB Shop拎Sponcer禮物喇, 嘩咔咔咔!!  (唔知以為我好大貢獻, 其實只係順便  ^^) 

原先呢個趴地應該係喺2月舉行, 不過當時正值流感高峰期, 加上臨近生日會之時, 又竟然有差不多半數Buddies都相繼病倒, 結果好多媽媽都話因為BB病而未必出席到嘅情況下, 最終大家就決定改期喇.  生日會早有早開, 遲有遲開, 最緊要就係齊人嘛, 可惜直到今日, 仍有幾位Buddies因病未能參與.

三十多個同年同月同日嘅BB開生日會, 真係好開心好開心好開心呀...
(可惜爸爸於生日會前幾天先知道放唔到假囉, 結果我臨時要單拖出席.  算...就當多個機會讓我跟妹妹獨處吧.)

場地: Party Buddy
地點: 鑽石山 
嘩...場地好大好多野玩呀, 如果小B都有黎的話, 一定玩到唔捨得走.

我哋張馬戲團Banner好正呀, 大家搵到妹妹嘛?!
俾個近鏡你哋搵啦...
今次媽媽們真係好犀利, 搵到好多Sponcer啊...
是日單拖出席活動, 媽媽真係爆累, 雖然有部份媽B都算相熟, 但妹妹就係怕生保嘛, 完全唔肯跟其他人, 就算妹妹肯自己行去玩, 但我都一定唔可以離開太遠, 否則妹妹一見我唔到就會馬上爆喊.  原先媽媽真係好想好想四圍集郵架, 因為212有好多BB都好可愛好靚仔靚女, 只可惜我完全無時間囉.  另外媽媽亦好想增取時間跟媽媽們聯誼一下, 但今日大家都實在太忙啦, 所以未能逐一詳談, 每位媽媽都只係傾幾句而已. 

唉...玩都要痴住媽媽, 有圖有真相.  ~.~
好, 到集體遊戲時間啦~

例牌天然呆!!
知道係玩波波, 終於識笑啦.
一見到波波就瘋狂去搶...
今日影相唔多, 幸好有大會攝影師幫我影呢兩張相.  ^^
今日妹妹於抽獎環節時抽中咗禮物呀, 雖然只係3 Packs濕紙巾, 不過我相信這些都是我們的好運嘛, 希望好運會一直跟隨住我哋啦, 咔咔~
最後送上大合照一張...期待下一個212活動啊!!





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

12 則留言:

  1. 哇, 好多人呀! 一定玩得好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 咁大班同月日嘅BB一齊玩, 真係好開心架...
      可惜我地妹妹好慢熱, 而且痴媽B經常發作, 所以我都唔知佢開唔開心LU~

      刪除
    2. 妹妹, 補祝你生日快樂啊~
      呢個場幾好喎~~~好多野玩喎....

      刪除
    3. 係呀, 呢個場真係ok, 仲包埋食添啵, BB就梗係無玩得咁盡興啦, 但我見大d嘅小朋友就個個都玩到顛晒囉~

      刪除
  2. 攪個party真係出唔少力。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢D PARTY多人幫手都仲好D, 如果係自己仔女嘅PARTY真係忙到頭都暈~

      刪除
  3. 勁開心,有咁多同年同月同日bb

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b個時我無幫佢識到同年紀嘅b, 今次妹妹識到呢班朋友仔真係好開心啊!!

      刪除
  4. 哇, 好多人啊.....而且個背幕好靚,預備的MAMA好有心恩啊 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好多謝一班自願幫手嘅媽媽~

      刪除