2015年4月13日 星期一

跳舞班 (試堂)

對於上興趣班, 媽媽我沒特地定下時間表給小朋友, 只是一直堅持住要3歲後才開始上興趣班嘅理念, 加上上興趣班嘅大前提係一定要按小朋友自己意願, 等小朋友自己揀最想學的才去學, 始終上興趣班係想小朋友開心, 目的其實都只係想小朋友可以喺佢自己嘅興趣上繼續好好培育發展嘛, 所以今次我係絕對按小B自己意願而去報名架...  ^^

其實小B一直都好喜歡音樂好喜歡跳舞, 但媽媽就一直都未搵到一間岩心水嘅跳舞學校, 所以遲遲未開始跳舞班, 幸好今次經其他媽媽介紹及安排之下, 我哋成功搵到呢間學校試堂.

試堂前我預先同小B講, 媽媽唔可以入課室, 但可以喺課室後嘅大玻璃窗望到我, 起初小B都有話會驚驚, 因為始終都係第一次嘛, 不過去到跳舞學校後, 見到前一班小朋友未落堂, 個個好開心好認真地隨住音樂跟住Miss跳舞後, 小B就同我講一陣可以自己入去上堂喇, 抵讚!!

到小B上堂時, 小B果然好叻可以自己入課室, 自己跟住Miss教嘅動作, 雖然間中都會望出黎搵我, 但後段我嘗試唔俾佢望到, 佢都可以繼續上堂, 真係叻叻.

落堂後, 助教姐姐跟Miss都有讚小B, 話小B第一次上堂一D都唔怯場, 而且又肯聽指令, 跳舞時跟得好好, 好有音樂感.  其實媽媽一直都有睇到小B嘅表現架, 見小B又真係上得幾開心, 所以我都有問小B係唔係真係好想學, 最後見小B自己話想繼續學, 又話真係好鍾意跳舞, 所以媽媽就決定報名喇, 而小B人生嘅第一個興趣班就由呢度開始咗啦, 將來如果一直繼續學的話, 學校還會安排好多商場出Show表演嘅機會俾小朋友.

希望小B認真地學, 唔會三心兩意學幾堂就話唔學啦...

今次媽媽偷拍到少少小B上堂嘅片段, 屋企人睇完個個都話小B係屬於舞台嘅, 真係想笑死人咩, wakakakaka~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

9 則留言:

  1. 叻女呀小B!! apple 上興趣班頭幾堂都表現膽怯呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B以前唔係咁架, 不過返左學之後真係好好多~

      刪除
  2. 小B OK 喎~跟到晒~ 係咪Hip Pop 呀?? 我似係女仔會跳芭蕾舞添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢未到4歲未有得揀hip hop / k pop呀, 暫時呢班係基本班, 我都唔知跳咩舞架.
      實不相瞞, 我係唔鐘意芭蕾舞嘅, 雖然我自己細個都有學, 但都係覺得跳hip hop / k pop型d者~

      刪除
    2. 我自己細個好想學芭蕾舞架~ 但可惜屋企冇錢比我去學~HAHA~

      刪除
  3. 小b好叻叻,動作同節奏都跟足

    回覆刪除
  4. 見到小B跳舞似模似樣又開心,真係幾好喎!
    我老公間中就問我洗唔洗畀肚B上興趣班,不過佢好似未識性咁,我都唔敢畀佢去上住 ~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地上興趣班都係當玩者...你可以試下問肚b, 睇下佢有無d乜野班想學, 等佢自己決定, 咁樣上興趣班時應該會好d~

      刪除