2012年8月10日 星期五

去街街食Lunch

今日姨姨帶了小B去諾士佛臺食Lunch, 同台者是一班姨姨的同事. 

聞說小B今日好主動呀, 又獻吻, 又要人抱抱, 莫非小B見到有靚仔?! 

不過日後當小B長大了, 我想都真的要好好管教她才行.  因為朋友們都說小B太識嗲人啦, 長大以後一定"lum"死仔喎, 所以小B爸一定好擔心者, 哈哈~

好...去相時間...

小B: 姨姨點解你自己食, 我無得食?  我都肚仔餓呀...

姨姨: 我每次帶你去街街, 都會準備餅餅, 放心喎...
 
小B: 餅餅真係好味道!!
小B: 邊個姐姐整我牛角?  影相相有牛角唔靚喎...
時間過得好快...小B又渡過了一個愉快Lunch Time啦~ 

沒有留言:

張貼留言