2012年8月5日 星期日

Family Day

是日吾家Family Day...出席者有我, 小B, 小B婆婆, 小B姨姨及馬仔哥哥(姨姨男友) 

(以前每逢放假, 大多數時間都只跟朋友聚在一起, 極少有安排家庭活動.  但自從有了小B, 吾家的家庭活動亦隨之而增加了不少, 相反朋友聚會卻減少了一大半, 我想這就是有小孩跟沒小孩的分別吧.  現在我終於明白何解身邊朋友們經常說, 日後當大家有了小孩, 我們的聚會就會變得少了!!)

今日一早起來做了兩小時家務後, 就開始今日既行程喇. 

青衣城 -> 柴灣 -> 香港仔, 雖然地方唔算多, 但如果無車無司機, 我想我一定不會願意帶小B去那麼多地方, 因為小B爸今日要返工, 沒有了御用司機, 要自己搭車去實在太唔方便了.  幸好今日還有馬仔哥哥, 做了吾家一整天司機, 及充當我們的攝影師, Thanks!! 

無情情做乜鬼去青衣城?  咪就係因為春天花花幼稚園囉... 
不過由於攝影師未交出相片, 所以未能去相...

去完青衣城, 就向柴灣進發, 探望小B姨婆婆.  我們一家衷心祝福姨婆婆身體健康, 早日康復, 快快打低病魔.  姨婆婆妳要加油啊, 知道嘛?! 

最後一站就是香港仔太婆家喇, 雖然太婆太公好想抱抱我小B, 可惜自小B開始認人後, 就不喜歡讓他們抱抱了, 不過...只要見到小B一面, 他們倆老都已經開心不已.  食過晚飯後, 我們還為小B舅父預備了生日蛋糕慶生日呢.

一天的假期就這樣結束, 又是時候要想想下次帶小B去那兒玩啦, 咔咔~   

沒有留言:

張貼留言