2016年8月10日 星期三

失驚無神睇夜診

我家小B身體毛病總係特別多, 根據統計, 小B每個月都必定會探醫生一次, 究竟點解小B身體會咁弱呢, 唉~~~~~~~~

星期六時大概已經意識到小B開始作感冒, 但病徵唔算明顯, 只係有幾聲咳, 因為鄭醫生放大假關係, 打算再過幾天未好先去睇醫生.  
 
然後到星期日中午, 小B右眼突然又紅又腫勁多眼屎, 於是快快手帶小B去藥房買眼藥水滴.  點知夜晚臨瞓前, 連左眼都開始腫啦, 仲要狂流眼水, 小B好驚嘅同時其實我都好擔心, 最終都係等唔到第2日, 又要帶佢去醫院睇夜診...
一路等睇醫生嘅時候, 唔知小B係咪好驚會盲呢?!  佢不停問住幾時先有得睇醫生?  姑娘幾時先叫我名? 

就係咁佢自己喺度來來回回行咗好多次... 
好彩唔係大時大節, 人唔算多, 最終大約一小時左右就有得見醫生喇.

醫生話, 小B都係感冒啦, 眼睛方面就係結膜炎, 有機會係因感冒引起, 亦有機會因摔眼所致. 

好彩滴咗兩次眼藥水後, 雙眼總算好番, 但感冒就仍然未清, 又發燒又狂咳囉!!

其實有無辦法可以令身體弱嘅小B可以變得強壯D呢?!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

12 則留言:

  1. 小B快啲好返先可以嚟姨姨到玩架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日輪到媽媽都病左,希望我地兩個快D好番,下星期如常可以玩啦:p

      刪除
  2. 有無d 咩食抗强身體!佢地話大大下就好!Anki 身體都麻麻,又瘦!就返學我都好驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生都係咁講,話越大個就會越少病,而且醫生話我當年仲病得密,所以小B都唔算真係太弱喎...
      呢個醫生由我bb睇到宜家輪到倆姊妹都仲睇緊佢 :p

      刪除
  3. 會唔會試下睇中醫~ 婆婆定期會煲開奶茶比晉晉, 有時經開, 會帶佢比中醫打下脈, 飲平安茶~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇中醫....我覺得婆婆唔會俾,不過如果有好中醫介紹,我都會想試下!!
      你有無好介紹呀?

      刪除
  4. 可憐小b 呀,有無食維他命呀? 希望唔好再成日病啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中有食,而且佢都算食得多生果,所以我都唔知點解佢會咁易病~

      刪除
  5. 好彩眼仔無事,會唔會同佢做多D運動,行吓山跑吓步學吓游水咁,小B要快D好返呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎我都真係要多d帶佢去做下運動先得...

      刪除