2016年8月15日 星期一

美食博覽2016

基本上每年嘅美食博覽我都會同屋企人一齊去, 一黎可以當係家庭樂, 二黎又可以陪婆婆入貨, 三黎仲可以帶倆姊妹去見識一下大場面, 所以行美食博覽絕對係一個不錯嘅假日活動啊!!  只可惜媽媽今日抱病在身, 戰鬥力近孚零, 但為咗唔想掃興, 而我又覺得身體還可以應付到, 咁就即管去行一陣啦...

去到會展已經5點, 現場人山人海非常擠迫, 幸好我醒目叫爸爸帶部BB車, 咁就可以唔洗排隊行特別通道直入喇, 你知啦要排隊同唔洗排隊真係爭好遠架嘛~

一入到會場小B已經問有乜野食???  呢個小朋友係咪真係咁鐘意食野呀?!?!?!?!

就係咁, 我哋周圍買小食, 食飽有力氣先再拼...
呢倆姊妹今日由頭食到尾, 完全無諗過美食博覽竟然會係咁適合我家倆姊妹囉, 最終大家連晚餐都幾乎唔洗食...勁呀!!

而今日我同婆婆都拼得大包小包, 滿載而歸咁返屋企架~  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢地食雜食係好得嘅,但食正餐就麻麻呢,唉~

      刪除
  2. 睇嚟小b兩姊妹都係拆得之人嚟喎,同我屋企嗰兩件有得揮! :))

    回覆刪除