2016年8月12日 星期五

妹妹的戒片大作戰 (1)

還有不足一個月, 妹妹就要返學啦...對於仍未戒片嘅妹妹, 我確實有點擔心, 皆因家姐當年返N前, 學校真係有叫返學時唔好著片架, 但妹妹明明就係識叫去廁所, 不過佢偏偏就係唔肯叫囉, 所以我怕帶多多底褲校服褲都唔夠俾妹妹換.  幸好今年學校話, 如果小朋友真係完全未準備好戒片嘅, 就先著學習褲, 等學校帶小朋友排洗時, 老師或嬸嬸較容易處理, 唔知係咪因為學校有太多小朋友瀨濕要嬸嬸清潔, 所以今年可以著學習褲呢, 哈哈!!  不過學校最終仍然補充一句...就係家長們最好喺開學之前繼續努力幫小朋友戒片喇. 

聽到學校咁講, 我知我哋唔可以再愛理不理, 真係要的起心肝幫妹妹戒片啦~~~

就係咁, 媽媽特地去買左多條公主底褲俾妹妹, 利誘妹妹唔好再著片片, 點知鐘意公主嘅妹妹一見到公主底褲之後, 真係肯唔再著片喎!!

其實妹妹早於歲半時已經時不時識叫去廁所(veevee/poo poo), 當時我心想妹妹咁醒目, 唔通咁快就想幫媽媽慳尿片錢, 點知妹妹叫咗一排之後就無再叫啦, 而且我哋叫佢唔好著片都唔肯, 明明已經示意咗想veevee或poo poo, 但係都要喺片片解決先安樂, 真係無晒佢辦法.

星期一開始, 婆婆終於幫妹妹開始咗戒片大行動, 暫時只係頭一兩日偶有失手, 不過當婆婆話俾妹妹知如果再瀨濕就無晒公仔底褲著, 如是者...去到第3, 4日妹妹已經無再瀨啦, 而且要去veevee嘅時候仲識得走黎搵媽咪, 話要去痾尿尿添.  嘩..嘩..嘩..睇黎妹妹應該好快可以成功戒片, 唔洗再做臭Pet豬啦, Yeah~
  




我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. O仔叫做戒左。但一掛住玩時又會失手。希望番學無問題啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地一玩緊嘅時候,唔到最急都唔會出聲~

      刪除