2016年8月3日 星期三

暑假篇之N班同學仔聚 @ 馬灣

放暑假梗係要約好朋友去玩嘛...雖然大家都已經分開咗一年, 但小朋友純真嘅友誼係唔會變架, 而亦因為呢幾位小朋友之前太好感情, 所以爸爸媽媽們就造就一個機會俾4位小朋友相聚一天喇, 結果今日小朋友當然玩得盡興啦, 而我哋大人亦都好開心啊, 唔知今年到妹妹讀N班時, 我又會唔會識到一班咁岩傾嘅家長呢?!

今日我哋去咗小朋友好鐘意去嘅沙灘玩, 原本我係打算帶齊全副武裝上陣架, 不過爸爸話唔打算俾倆姊妹落水, 最多都只係玩下沙同喺岸邊踩下水, 所以我只係帶咗兩套衫, 就連大毛巾都無帶, 而玩沙工具就由其餘兩位媽媽負責, 結果...我哋當然係失晒預算啦, 最終小B係玩到忙晒形, 由頭濕到落腳, 好彩琳琳媽有多條毛巾俾我幫小B抹身.  下次去玩真係唔可以信爸爸, 一定要做足準備呢. 

出發去沙灘前, 我哋約咗一齊食Lunch, 而今次Lunch (元氣高速線) 亦係為咗滿足小朋友而安排嘅, 我哋一家仲專登預早一個鐘去排隊攞位添, 但可能星期日嘅關係, 加上我咃人多(14人), 所以最終係要等足兩個鐘, 不過大家有傾有講時間唔覺唔覺就過咗去.

幾位小朋友一見面就馬上埋位, 嘈喧巴閉嘅一日正式開始~~~~~~~~
兩個小朋友一見面就攬頭攬頸咬耳仔, 完全無理會過其他人.
今日幾位小朋友Lunch食咗好多野, 大概係因為架火車嘅關係吧, 不過人多手腳亂, 所以未有影相, 下次一定要再帶倆姊妹去食過先得.  ^^

家姐餵妹妹, 好溫馨啊!!
食飽飽轉眼間我哋就去到馬灣啦...

原本只係玩沙...
 然後好快就一齊去咗岸邊玩水啦...
係咪好奇怪點解唔見咗妹妹呢....因為妹妹好爽咁吹住風扇涼住海風咁喺BB車午睡緊囉, 差唔多玩到尾聲, 妹妹先捨得起身, 就係因為咁, 我同爸爸全程都尚算輕鬆, 哈哈~
開心嘅妹妹同媽媽合照...
 玩到7點, 我哋回程去食晚飯, 呢幾個小朋友玩完都依然好好精力...
今日真係好開心呀, 希望我哋下個月又夾到時間組隊去玩啦!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

3 則留言:

  1. 我試過2次都無諗住俾大爺落水架, 點知都係玩到濕晒...
    小朋友見到水真係勁興奮, 見佢咁開心就由佢繼續玩...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係尤得佢玩,最後成身濕晒要沖身先走得,哈哈~

      刪除
  2. 好正呀!我都好想去沙灘,不過天氣好似已經唔算好熱,同埋d 水係冰架!

    回覆刪除