2016年7月4日 星期一

K1 - 畢業典禮 の 領獎生

K1生涯已經去到尾聲...今年小B有幸分得豬肉獎一個, 所以於剛過去嘅7.1假期就要出席學校舉辦嘅畢業典禮喇.

雖然小B只係陪襯, 不過因為學校非常隆重其事畢業典禮嘅舉行, 所以事前一日已經用了數小時將兩間學校嘅學生安排一齊去綵排, 然後到畢業典禮嘅當日所有結業生及領獎生又要提早兩小時到達場館準備, 但當我準時帶小B去到伊館一刻, 真心覺得場面相當混亂呢, 大概係太多家長都唔聽指示先行離開, 將伊館大堂塞得滿滿, 雖然畢業典禮不設劃位大家也好擔心未能找得最佳位置, 但其實未夠鐘硬是要把大堂塞滿也未必能找到最佳位置吧, 結果我只係將小B交俾在場老師都用上好一段時間才完成, 真係辛苦過去搶奶粉呀.

好不容易終於都可以進入場館啦, 可能因為唔係小B畢業, 所以媽媽我未見有太大感覺 (我以為).
小B被安排坐在台前附近位置...如果唔係有同學仔媽媽做家長義工報料, 我哋應該未必搵到小B.
畢業典禮終於都開始啦, 不過個人認為校監同嘉賓嘅致詞實在太長, 結果有部份項目竟然臨時被抽起, 而因為太長篇嘅演講, 亦令整個典禮Overrun.  當一開始全體起立唱校歌一刻, 唔知點解媽媽我竟突然眼濕濕, 看來到小B K3畢業時, 我一定喊到變豬頭都似, 咔咔.

但又好彩今次有份出席畢業典禮啵, 等我知道原來我哋學校同新油天真係有少少關係架, 只不過有關係都未必一定會入到新油天咁解囉, 因為每年我哋奧運校都只係得百分之十嘅學生可以成功入讀新油天, 唉~

距離升小學還有兩年, 都係講番今次畢業典禮好了...  :p

好快...所有結業生, 領獎生都被安排到台上領取畢業証書及獎項, 今次好明顯小B所分到嘅係一個豬肉獎, 因為原來每班都佔咗一半學生有獎攞, 擺明就係開開心心分豬肉啦, 哈哈~

眾裡尋她...大家搵到小B嘛?!
俾多個近鏡大家啦!!  (成班K1仔  ^^)
今日主要目的就係黎睇小B領獎, 不過一迅間就完成咗呢個過程, 好彩最後仲有其他小朋友精彩嘅表演, 就連我家妹妹都睇到眼定定話好睇呢...

小朋友辛苦用兩個月時間綵排, 我哋做觀眾嘅當然要落力拍掌以示鼓勵嘛.

希望兩年後嘅畢業禮, 我唔會喊到變豬頭啦!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 好叻小B!!我估我一定會喊到豬頭咁!!

    回覆刪除
  2. 全班唯獨一個戴眼鏡的靚女囉!

    回覆刪除