2016年7月12日 星期二

暑期興趣班

隨著暑假到來, 亦即代表暑期興趣班正式開始嚕~

愛美媽媽話明唔要做怪獸家長, 所以喺搵興趣班嘅時候都主要偏向玩方面多一點...

既然係暑期班, 即係又要麻煩婆婆管接管送啦, 為免大人小朋友都辛苦, 所以只搵婆婆附近嘅教育中心.  其實當小B一歲左右時我就已經睇中婆婆附近嘅一間教育中心啦, 因為佢推廣好多兩文三語嘅課程嘛.

雖然話係興趣班, 但我都希望喺玩嘅同時小B可以有得著, 所以今年就幫小B試報咗一星期兩日嘅英語興趣班喇, 雖然話無學術成份, 但係喺玩嘅過程中可以提升英語能力, 真係好合媽媽我心意呢, 哈哈!!  至於普通話嘅興趣班今年我無揀啊, 因為普通話比英文容易學, 而且學校亦有教, 所以我都係想主力訓練一下小B嘅英語能力先.

我揀咗星期二, 三嘅上午課堂, 每堂分兩部份, 一部份用英語教授, 另一部份則用廣東話教授, 等小B唔洗一整堂都唔知老師講乜.  :p
今日一開始放暑假就上我哋第一堂嘅興趣班啦, 雖然我唔知小B上Little Scientist時明唔明老師講乜東東, 但唔講大家應該唔知其實小B對於科學嘅野都幾有興趣架, 至於上天才小廚師用廣東話教就一定明啦, 婆婆仲話今日整咗個蛋糕仔返屋企添啵.

Lunch打電話返屋企問小B, 小B話上堂好開心好好玩...

似乎我揀岩咗暑期班俾小B呢, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言:

  1. 暑假真係多左好多時間,上興趣班玩下小朋友都冇咁悶呀

    回覆刪除