2016年7月6日 星期三

求其自家影

相信大家都應該有留意到...我哋一直都好少Post妹妹相吧.

其實唔係我唔想Post, 只係妹妹一直唔太鐘意影相, 所以就好少幫妹妹影相囉.

將來大咗, 唔知妹妹會唔會怪我哋無同佢留倩影呢?! 

係直至最近期, 妹妹先開始對鏡頭有少少敏感, 見到相機會自動自覺擺Pose, 不過咁樣唔等於妹妹愛上影相啊, 因為妹妹係無耐性嘅, 只要知我哋影多兩張就會避走鏡頭, 總之就好難攪啦.

今次當要準備幫妹妹自家影學生相一刻, 我已經知道會好有難度, 結果....
早上影+晚上影, 前前後後大約影了半小時有多, 大概應該都接近影咗50-60張相吧, 而妹妹就不停問得未得未, 所以最終我好快就宣佈放棄!!  :p

基本上...上圖早上影的, 全部都有光暗問題, 幸好晚上爸爸影時還算可以接受, 總之我就唔浪費咁多時間啦...

至於爸爸就更加Hae話求求其其揀張正正常常交回學校就算, 哈哈~

其實點樣先可以令妹妹愛上影相呢?!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 同細個小朋友影相真係好攞命,學你話齋正經齊5官都收貨 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA....係因為我哋夠晒HAE所以先HAE住收貨,免得影黎影去得個吉嘛~

      刪除
  2. 唔係呀,影得好好呀,甜甜咁笑,好SWEET ^^
    我試過同巨鵰影,佢直頭走佬.....
    所以AMY 影得已經好好 ^^

    回覆刪除
  3. 如果下面果張左上角有笑容就very gd

    回覆刪除