2016年7月12日 星期二

K1下學期家長日

11.07.2016

10個月嘅K1生涯眨下眼就完結, 今日又係派成績表嘅時間啦, 今次因媽媽剛返新工只有半個月實在唔太方便請假關係, 所以家長日嘅重任就交由爸爸負責...

由於今早落雨, 所以爸爸未有帶同小B一起回校, 但出奇地竟然有同學仔認得小B爸啵, 明明小B爸一向都好少出現, 點解...同學仔及同學仔媽咪都會認得小B爸呢?!  唔通...小B同爸爸真係餅印到咁容易認得出嗎?!

對於小B下學期嘅表現, 爸爸話尚算滿意 (其實爸爸對小朋友要求唔高, 只要無被老師投訴已經可以順利過關, 皆因爸爸話小時候自己實在太曳太頑皮, 所以對自己小朋友要求都唔會定得太高 ~.~"), 我就話爸爸對住兩個女簡直就係慈父上身, 直情係"順得人"啦.

雖然老師對小B評價唔算差, 但都有話小B係一個比較心散嘅小朋友, 所以喺專注力方面真係尚有待改進呢, 當然專注力唔夠一直都係小B最大嘅問題, 但比起N班時已經算係有進步嘛, 唯有再慢慢幫小B改進, 希望下年老師會讚小B已經有改善啦.  不過慶幸老師話雖然小B較心散, 但學習方面就絕對無問題, 可能呢個就係大B嘅優勢, 因為之前老師都有講過始終小B喺班上係大B, 所以相對學習能力都算好. 

今次評估跟上次一樣, 做卷時都係有出錯, 但錯一個半個, 媽媽覺得可以接受, 其實我同小B爸都唔係讀書叻嘅人, 所以我哋都唔會要求兩個女一定要做到100分, 只要唔太離譜, 媽媽絕對係接受嘅, 況且一個半個交叉又唔代表小B真係唔識, 加上我唔想同人比較, 只要小B有盡力做, 爸爸媽媽又覺得滿意就已經足夠, 同人比較只會辛苦自己呢. 
(當我睇完贏在起跑線後, 我就同自己講, 我一定唔可以變做怪獸家長)

老師對小B嘅評語...

活潑好動, 具自信心 - 真係完全講中小B性格囉

學習有進步 - 這一點媽媽都認同架, 因為連媽媽都覺得下學期嘅小B比上學期時有進步嘛.
另外...今日除咗派成績之外, 仲派咗兩個獎~

第一個係早前畢業禮頒發嘅服務獎...
第二個係去年中秋節時參加嘅親子吊飾比賽 - 季軍... 
(真心覺得好意外, 下年爸爸媽媽會繼續努力, 哈哈  ^^)

中秋節親子吊飾 Blog文

另有一堆獎狀...
今年嘅K1生活小B過得相當愉快, 希望明年升上K2後一樣繼續愉快, 媽媽同小B都唔好因為學習及功課而令大家有壓力啦!! 





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言: