2016年6月29日 星期三

泰●梳孚

08.06.2016

自3月時去清邁梳孚過一晚後, 實在好掛住好掛住泰式按摩, 全因為只得一晚實在唔夠喉囉...

加上旅行後返黎轉的那份新工要經常外出工作實在太辛苦, 所以更加需要去Relax一下, 就係咁我終於可以出走一個晚上, 讓爸爸來照顧倆姊妹, 然後我自己同朋友去梳孚啦, 呵呵!!
誤打誤撞下找了一間泰式按摩, 估不到...出奇地舒服呢~~~~~~~~

雖然店舖面積狹窄, 而且位置在通菜街唐樓有點像去一樓一, 但只要你唔介意環境, 這家是絕對值得推介的.  這家全店只得7個床位, 但所有按摩師都係正宗泰國人, 所以手勢絕對有保証.

由於今次係第一次試按, 所以我只揀了60分鐘, 點知梗係唔夠喉啦, 因為真係太舒服太舒服嘛, 但因為晚上Booking太多, 好多打工仔放工後去按一按輕鬆一下, 所以今次實在無辦法加鐘了.  而當我和朋友在按摩時, 亦真的聽到有人Walk In被拒, 所以一定要先預約呀.

雖然我可以出走嘅晚上實在係唔太多, 但我一定會盡量安排再去梳孚架, 朋友們...你等我呀!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

7 則留言:

  1. 梳孚--> 好正! 可惜我個人怕癢, 所以無福..><

    回覆刪除
  2. 我有興趣呀! 可以話我知間店係咩名同點去嗎? 謝謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間野叫泰然, 喺旺角通菜街, 先達後面小巴站嗰附近.
      佢有WEBSITE
      http://thainaturalspa.com.hk/index.html

      刪除