2016年6月22日 星期三

諸事不順的上半年

2016年已經過了差不多一半, 說真的這半年對我來說苦多過甜, 尤其係工作上...我想我呢半年應該都已經算係衰到貼地~

從畢業到現在, 大部份朋友都覺得我工作運好好, 而且算係非常順暢, 不過呢半年好運已經悄悄離我而去, 半年轉兩次工, 對我來說都已經係好經典, 唉!!

究竟我下半年仲要轉幾多份工, 先可以好似之前咁平平穩穩呢?!

除咗工作以外, 其實感情方面亦唔算太好, 不過當中細節就無謂講了, 總之若然當我有一日宣佈變成單親媽媽, 大家都不要太驚訝.

人大咗...心態唔同咗, 宜家唔想每事同人分享, 盡量自己吞下去就算.

放心...我還好的, 不用擔心我, 起碼我還有兩個小可愛, 哈哈~

呻完





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

24 則留言:

  1. Amy mama 加油!更好的在前面等著你!

    回覆刪除
  2. 加油啊小B媽!!!!!支持你啊~~~~~~~~~~
    祝你快啲搵到份岩心水既工...

    回覆刪除
  3. 明天會更好, 一定會搵到份FIT 你的工作! 努力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望會搵到份真係FIT自己嘅工, 宜家暫時返緊一份我覺得麻麻地~

      刪除
  4. 祝福你!祝你工作順利!

    回覆刪除
  5. 人生不如意事十常八九。。。放開啲呀小B媽媽~
    工唔啱可以搵過,兩夫妻真係好難得先走在一齊,唔知道你地發生咩事。。不過有咩坐低慢慢傾啦!!有兩個可愛乖女,咩問題都可以解決!祝福你

    回覆刪除
  6. 愛美加油,我相信你好快可以搵到番更適合你O既工作架!
    至於家庭方面,雖然一家唔知一家事,但係我覺得溝通好緊要,或者多啲兩個去拍下拖relax下呀。Anyway支持你,希望你過得開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力活得開心中...多謝你地咁多位BLOG媽支持呀~

      刪除
  7. 媽媽加油! 不順時嘗試下放開D,退後一步睇,可能會豁然開朗呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經盡量嘗試放開, 暫時還算可以吧~

      刪除
  8. 希望你早日找到心水好工,人緣勁好,一切順利。
    支持你~ ^^

    回覆刪除
  9. 不要想太多。人生總有起有跌。我們一班網友總在支持你的。加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks, 識到你地呢班BLOG媽真係好幸福~

      刪除
  10. 得閒諗下開心野, 實有既, 唔開心既野好快過去, 我成日都好阿Q, 咁樣日子會過得容易好多, 加油!

    回覆刪除
  11. 要用芭蕉扇潑走曬啲黑氣先,二公婆就搵多啲時間二人世界下,感情耐左又真係需要衝激下

    回覆刪除
    回覆
    1. 工作上暫時算係可以啦...至於感情上都好番DD, 不過都應該要去轉一轉運先得, 哈哈~

      刪除