2013年6月29日 星期六

My Birthday ^^

我這個80後媽媽, 自從踏入了某個歲數之後, 就已經唔再重視生日!!

不過我心境依然保持年輕, 所以都仲可以呃得下人......

雖然我唔重視這個日子, 但我的一班好友們依舊會跟我慶祝生日架.  正日當天我們一行十多人去了新羅寶食韓國餐, 以前生日出來慶祝的都是一班成年人, 但近兩年...我們這一班就已經加入了很多新血嚕.  來年希望我們這一班繼續不斷有新血加入, 最好每個家庭都有小朋友, 那麼就真的可以由上一代玩到下一代喇, 哈哈~

三隻小魔怪, 因年紀相若 (小B - 歲半, 言哥哥 - 3歲, 善兒姐姐 - 2歲), 所以每次見面都玩得好開心.
經過近幾個月觀察所知, 原來小B真的好照顧年紀比她小的BB.  今次小B見爸爸抱著剛滿4個月大的小豆時, 小B竟然示意爸爸讓她抱抱小豆, 只可惜小豆愛坐多於抱, 所以最後兩個只搭著膊頭合照, 未有抱抱.

小B...如果日後你同小豆, 可以像媽媽同小豆媽一樣Friend就好了, 哈哈~
哎呀...小B的鬼仔朋友Hayden遲到, 結果漏了跟他拍照.

不過今晚最開心的, 相信應該都是這班小魔怪喇.

登登登登...晚飯尾聲, 又到了小B最愛的吹蠟燭+切蛋糕環節, 每次見到蛋糕就好像自己生日一樣興奮, 因為小B跟爸爸一樣愛吃甜點囉, 哈哈~
最後因這幾隻小魔怪而令場面太難控制的關係, 結果未有拍大合照... 

幸好, 仍有張一家三口照頂住.

We are Happy and Sweet Sweet Family!!!!!!
媽媽今晚有你地陪我過, 真的好開心呢...  Thanks All!! 

沒有留言:

張貼留言