2013年5月20日 星期一

Trial Playgroup @ Kidsquare

4月中時小B有幸被Kidsquare的Yvonne姐姐邀請去試堂, 那媽媽我就遷就小B爸放假才一起去, 最終於剛過去的週六試堂了, 而且費用是全免的!! 

上課時間為1:15 - 2:15, 剛巧遇上小B的午睡時間, 結果...小B眼訓, 當然會有點扭計, 但一小時的課堂裡, 小B表現仍算可以, 始終有得玩嘛, 所以眼訓這些小事可拖延一陣子才再睡, 最後落堂要走啦, 終於大喊收場囉.  當大家以為小B不捨得放低手上的Bear Bear熊而喊時, 其實小B已經眼訓到極點, 結果一落樓, 小B馬上就去找周公子啦.

今次我們預早了點到Kidsquare, 未正式上堂前, 有位老師(Miss Ho)帶了小B到課室玩玩具, 好讓小朋友們先來個熱身.   待小朋友到齊...夠鐘上堂, 小朋友們就要一起收拾玩具準備上堂.  上堂前老師會先點名, 要小朋友舉手示意到, 不過小B唔識做, 因為之前一直都無教過她這樣做嘛, 但我見有小朋友真的可以做到, 真心覺得那位小朋友好叻叻.  課堂主要用英語, 跟之前上的Playgroup一樣, 但究竟小B明唔明呢, 真的不得而知, 所以每次上Playgroup, 我都會在她耳邊做翻譯, 其實我都不知道應否這樣做, 但起碼可讓她跟上嘛. 

今次Playgroup有唱遊, 故事及親子勞作, 一小時的上課時間過的超快, 或許因為當中無悶場的關係.  (還記得上次去Little Dream, 短短45分鐘, 竟然有媽媽上到一半就頂不住, 說不知道老師在做什麼, 無聊至極, 結果中途走了)  今次當然沒有出現這些場面啦, 媽媽我恨不得唔走添啵, 哈哈.  因為我真心覺得那位Miss Ho教得不錯, 而且亦好細心.  今日Miss Ho教小朋友要有禮貌, 如老師把東西給他們時要鞠躬示意Thank You, 起初小B是不懂的, 但回家後小B爸重覆了好幾次, 現在小B已經學懂Thank You時要鞠躬啦, 最好笑是小B未懂發Thank音, 每次鞠躬時就只會講"橋", 非常好笑.  原來上Playgroup不止是給小朋友去玩, 而是可以真正學到知識, 我想我真要認真考慮帶小B去上Playgroup了.

至於今次內容是以Caterpillar為題, 但我相信小B應該未知這是什麼來.

看...小B好唔怕醜兼老實不客氣地坐在Miss Ho上~
爸爸跟小B玩毛毛蟲...這條毛毛蟲是小B的勞作啊.
下課啦, 小B硬是要跟YoYo囡玩, 其實你那麼熱情如火, 會否怕人家被你嚇壞呢?! 
總結這堂Playgroup, 老實說我是蠻喜歡的, 除了一小時的課堂外, 下課後老師還會跟家長講解課堂內容, 小朋友的情況, 以及給家長們一些Flash Card, 教我們回家後可如何教小朋友等, 最後還有電郵給我們提示.  問心...這是我暫時遇到一間覺得最認真的Learning Center, 所以我當然希望給小B在這裡上堂啦.  不過家住新界區嘛, 所以如要去港島區上課好像遠了一點點, 但如果從婆婆家出發呢, 那就方便得多喇, 唉...究竟點好呢?! 

如果爸爸未能放假, 我自己一人又可否帶小B去到灣仔上堂呢?!  巧矛盾呀....



若然大家都有興趣去試堂, 可以嘗試跟Kidsquare的Yvonne聯絡.

Website: http://www.kidsquare.com.hk/

沒有留言:

張貼留言