2013年5月4日 星期六

小B也追鴨

今期流行之 - 追鴨熱...就連我小B都唔執輸, 跟媽媽, 姨姨, 馬仔哥哥一齊去追鴨!!

小B: 鴨鴨, 你可唔可以游近D, 俾我望清楚D呀?  平時我係屋企沖涼玩個幾隻鴨仔好細隻, 無你咁大隻架.  唔該你啦...游近d啦~
小B媽: 小B...呢隻巨鴨唔會游過黎架, 等媽媽我影張相俾你睇, 止住咳先啦, 好唔好?!
小B: 嘩...原來隻鴨鴨真係好巨架~~~~~~~~

小B媽: 咁不如我地影番張相丫!
小B媽: 喂..小B, 你可唔可以望下鏡頭呀?

小B: 媽媽...你唔出鏡, 我都唔望鏡頭喇~ 

小B媽: 媽媽今日唔夠精神, 有d殘樣嘛!!

小B:  咁我地下次同爸爸黎先再影過啦...

小B媽: 哼...你睇呢度場面幾壯觀, 人山人海到咁, 你爸爸肯黎就怪喇.
小B: 有我出馬, 爸爸點都會同我黎多次既, 哈哈~

沒有留言:

張貼留言