2013年5月1日 星期三

16m

小B已經16個月大啦!!
樣貌
長得像個小女孩般, 已經不再Baby了...  現在跟我小時候像得非常像樣, 甚少朋友說她跟爸爸十足餅印一樣咯, 除了男家那邊的人囉!! 



一日早晚兩餐奶為主, 早上210ml, 晚上180ml, 有時下午茶給她奶奶就大約食120ml左右, 仍然食A+2中, 媽媽我未有打算幫小B轉食3號仔, 幸好現在已經不用再經常撲奶粉, 因為食少了好多奶奶嘛.

下午茶, 除了有時會食奶奶代替之外, 大部份時間的下午茶都主要是麵包, 維他奶/麥精, 以及生果或蕃薯等.

粥仔方面, 婆婆好有心機, 依舊一日兩款不同口味.  如果放假跟媽媽回家, 媽媽都盡量分兩餐煮不同款式給她, 免得悶壞小B, 咔咔!! 

近兩三天, 婆婆說想幫小B轉食大人飯, 已經試食了兩餐, 感覺還好, 不過初初轉食, 未敢給她太大碗, 平時小B要食一大碗粥仔, 但轉食大人飯的兩餐都只是給她半碗而已.  如果成功轉食大人飯, 那我們就不用再另外分開煮給小B了, 慳水又慳力~


重量高度
好像還不夠80cm, 長得有點矮小.  大約22磅左右, 比起1歲時於健康院磅重了3磅之多.  雖算輕磅, 但手仔腳仔算是有點睇頭啊!!


如廁訓練 - 仍未開始, 雖新屎坑已買, 但未知婆婆想何時進行.  不過小B已經學懂什麼叫做"痾屎"了, 因金仔每次於狗廁所便便後, 我們會問小B, 金仔是否"痾了屎", 她就會點頭示意是, 還叫我們去處理,

進食訓練 - 用叉進食比較叻, 但用匙就仍未太懂, 始終婆婆和媽媽我都好怕每餐飯後要大清潔, 所以未有完全放手給小B練習.  如我們預先為她"不"好, 她可以順利將食物放進口裡, 但如要她自己"不", 那就一定會天一半地一半, 甚至把食物都挑到我們身上. 

從小到大都好肯飲水, 這點真令媽媽安慰, 因為其實媽媽我是個不喜歡喝水的人嘛, 平時都主要是靠檸檬茶來吊命的, 哈哈.  婆婆好早已經教識小B用杯飲水, 不過要有人望住, 因為小B好心急, 好多時會起勢倒落口, 最後就會瀆親喇.  如你望住她叫她慢慢飲, 就絕對不成問題.

刷牙方面 - 小B依然只有8隻牙, 起初小B都好肯讓我們替她刷牙, 不過越大就越唔肯嚕, 現在她只喜歡自己拿著牙刷於口腔內亂撩一通, 絕對不能徹底清潔牙仔, 所以媽媽我又要像小時候一樣, 用棉幫她清潔口腔了.  可惡的是每次小B都會出盡力咬我, 有次更咬到我手指流血呢~~~~~

說話方面 - 這方面小B好像比其他小朋友慢一點點, 要她開金口講野有點困難, 除了只有她才懂的那堆BB話. 不過當我們迫她時, 她還是會跟著講的, 但我知道不能夠每次都迫她去說話嘛, 所以她想幾時講就幾時講吧.
現在小B會講的有: 媽媽, 爸爸, 父, 姨姨, Poo (婆), 奶奶, mum mum, 包包, 鴨鴨, 襪襪等

指令方面 - Hello, Bye Bye, 飛吻, 請請, 除襪襪, 踢波波, 俾俾, Give Me Five, 丟垃圾, 上落梳化及亞父的子母床, 放野落袋, 點虫虫, Put Up Your Hand, Clap Your Hand, 洗手手, 搽靚靚 (搽Cream), Touch Your Nose, Turn Around, 用咀咀錫, 用面面錫等等等等, 基本上好多事情都學懂, 只看她是否願意做.

暫時到此為止, 記得再同大家分享, 哈哈~

沒有留言:

張貼留言