2013年5月25日 星期六

小B又去探表姨

自從我表舅父細囡出世後, 我們兩家人的見面次數立即飆升了不少, 從前一年都見不到一次, 但自我表妹仔出世至今將近八個月, 我已經見過她好像五次了.  不過我媽跟這個表舅父的關係向來不錯, 只是因為大家住得太遠才少了見面, 據我所知他們每星期都有通電話架, 哈哈!!  現在我媽湊孫, 我表舅父湊囡, 話題當然又多了不少啦, 更因為兩小表姨甥年紀相約, 所以大人們會想找多些機會給他倆相處溝通.

一見面我那位熱情如火的小B又忍不住要抱抱表姨啦.  (雖則人家輩份比你大, 但我知你只會當人家是Baby)

左面那張 - 表妹仔未懂企, 但婆婆把她放在地上, 結果小B突然從後扶著她, 好好笑呀~ 

右面兩張 - 擺明就是小B硬要抱抱啦...
其實我發覺小B都幾照顧BB架...

例證一: 小B見表姨被放到學行車坐而哭時, 竟然攪笑得走過去摸摸表姨頭, 示意叫她不要哭.

例證二: 表姨扭眼訓, 哭得眼水鼻水都流出來時, 小B竟然從台上拿起紙巾幫表姨抹抹.
雖然見到這個情景真的覺得好好笑, 但媽媽我又真的不得不讚小B乖巧啊!!  (若然將來小B你有機會做家姐, 媽媽希望你同樣可以好好愛鍚+照顧弟妹 

兩個BB在一起時, 少不免一定會爭野玩, 不過今次爭的不是玩具而是鎖匙.    當然不用多說小B比人家大9個月, 而且又會行會走, 又怎會輸給一個只懂坐著的BB呢.  最後表姨都唔執輸, 見小B唔肯讓佢, 就出陰招除小B的襪襪, 但最好笑的是小B見表姨除了那麼久都仍未除得下, 最後竟然自己把它除掉再塞到表姨手中, 嘩哈哈哈~
今日你兩隻小豆丁實在帶給我們太多歡樂啦!!

沒有留言:

張貼留言