2013年5月19日 星期日

Homemade Pancake

假期第三天, 一家三口宅在家, 既然無事做, 等我又攪攪新意思先...

已經講過好多次, 我是一個無飯煮婦, 就連沒什麼難度的菜式都不會做, 所以陳生又豈會奢望陳太我入廚丫. 
 
不過前天帶小B去同事家中作客時, 同事教了我整Pancake, 我見小B食得好滋味, 所以今日就想親手整給兩位老闆試試看喇.

結果大老闆話麥當當的好食好多...幸好我仍有位小老闆做我捧場客.

其實我自己都覺得不夠同事做的好, 但未至於難食囉, 下次..下次我一定會做得更好, 希望下次陳生仍會願意一試, 哈哈!!
賣相不太討好, 但這還是我的第一次嘛, 就給個面子讚讚吧, 哇咔咔咔咔~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言