2013年5月10日 星期五

淘男裝

雖然我經常淘寶買自己衫, 但淘男裝衫就真是頭一次了...

每次老公叫我幫忙代淘的古靈精怪東東, 收貨後他都好不滿意, 有的甚至一淘回來轉頭就於垃圾堆填區再見, 但今次我自己揀來淘給他的Tee, 收貨後他出奇地滿意呢, 就連同事見到都話質地好好...  而且還有IT吊牌, 所以我覺得好大機會是正貨來, 只是白色那件Stussy Tee有點少瑕疵, 但絕不影響穿著, 所以今次真的要讚一讚自己啊!! 

由於老公大部份Tee都只穿一季就要更換, 加上他向來都是買開這幾個品牌的, 經過今次一試, 日後我就可繼續於這店淘給他啦, 那麼又可以省點金錢了, 一舉兩得, Yeah~ 
P.S: 老公好心急, 一剪牌後就丟到洗衣機裡, 人家未影相呀...結果從洗衣機裡拾起來, 就已經"巢蚊蚊"喇!!

沒有留言:

張貼留言