2013年4月5日 星期五

遊公園

某星期五姨姨放假, 跟馬仔哥哥一起帶小B到公園玩, 其實姨姨真的好錫小B呢, 每逢有空都會帶小B周圍去, 而哥哥則經常帶著大相機幫小B拍照, 真抵讚!! 

現在小B去得最多的地方, 應該都非公園莫屬了.

例牌第一樣玩Sir滑梯, 不過小B好唔聽教呀, 經常要由下面行上去, 每次都要抱走她, 真惡攪.  媽媽要再好好教你先得啦...

小B: 你地唔俾我行上去, 咁我唔玩啦, 我要去玩個樣...

小B: 哎呀...吊腳添, 不過我一樣照玩, 等我大力搖搖搖先~
小B: 哈哈...玩搖搖板, 無難度啦, 因為我無畏高嘛, 你睇我幾得戚!
小B: 姨姨..姨姨, 有人偷影我呀.
姨姨: 小B乖, 你乖乖笑一下俾佢影張相交差啦...

小B: 好啦好啦, 笑一下咁多啦~
小B: E...唔知呢條柱, 可唔可以跳Pole Dance呢?
小B: 哥哥, 你抱我坐呢度, 安唔安全架, 我好驚會跌跌呀, 跌倒好痛架.  你不如抱番我落地啦...
小B: 姨姨, 我今日真係玩得好開心呀, 多謝你同馬仔哥哥帶我出黎玩, 如果唔係我今日就要係屋企做呆呆豬, 同婆婆你眼望我眼啦.
 小B: 拿..我宜家返屋企, 你地唔好再跟住黎啦, OK?!


沒有留言:

張貼留言