2013年1月24日 星期四

不吐不快之向現實低頭

過往買奶粉, 我一定會選擇去藥房購買, 因為藥房賣的價錢通常會比Hotline訂平十元八塊, 正常一個C奶, 我相信都會有平買平!! 

就以A+2為例, Hotline訂$264一罐, 我在藥房買的價錢則由$255 - $258不等, 個人認為非常合理+正常.

可惜現在時勢大不同, 去藥房買奶粉會經常無貨之餘, 價錢還要比打去Hotline訂貴數十元, 沒錯...是貴數十元一罐.  前陣子...因家中沒有存貨, 要四出撲奶粉, 結果找到一間藥房有貨, 但價錢竟然貴得嚇人, 就算A+1 Hotline都只是賣$294而已, 但我竟然要用$296去買一罐A+2, 真Crazy~~~

最後我都不得不向現實低頭, 即使Hotline電話有多難打或是長期無人接聽也好, 我還是要繼續打去Hotline訂貨.  好彩的數天內美贊臣就會有專人回覆, 若然你不好彩接聽不到電話, 那人家就會留言給你, 叫你重新打電話去落單.  這樣你雖然不用買貴奶粉, 但就需時數天, 所以家中存貨一定要充足, 千萬不要到最後關頭才訂貨呀.

究竟政府何時才會大力打擊水貨客, 杜絕大6人將香港奶粉炒貴?!  我們這些港媽買奶粉買得好苦呢, 真怕有一日會見到港B無奶粉食的情況出現.

最近於公司附近萬寧見到, 長期有一班公公婆婆排隊買奶粉, 而門口更有一名男子在接收, 見到這種情景, 真的好想走過去大罵他一頓.    (所以請不要怪我歧視大6人, 因你們的行為實在太難令人接受)  更可憐的是這班無知的公公婆婆竟然為了去賺取$20一罐的收入, 去幫水貨客排隊, 難道公公婆婆們都沒有兒孫嗎?!  他們又有否想過, 終有一日因為那些水貨客, 而害他們的兒孫沒奶粉食呢?!  唉..........香港人, 請做該做的事吧, 至於那些大6人, 就請你回去你的地方吧.

沒有留言:

張貼留言