2013年1月11日 星期五

小霸王霸地盤

自從我家多了一個小B後, 小狗金仔一定會覺得自己地位大不如前, 始終小B年紀少, 暫時仍極度需要我們照顧, 因而好多時候我們就會忽略了金仔的感受喇.  其實我真係覺得好對唔住金仔架, 但我好想講...我對金仔的愛依然未變, 只是時間上分配有些難度, 或許待小B再大一點, 情況就會有所改善.

幸好...現時金仔對小B的態度已經大大不同, 還記得當初小B出院回家時, 金仔超級勁呷醋, 還不時對著小B汪汪汪, 極具惡意.  不過時間久了, 金仔就越來越接受小B啦, 現在兩兄妹相處尚算融洽, 會一齊玩之餘, 還會鬧交, 好好笑.

今日小霸王出動去霸地盤...
小B: 平時金仔都玩我玩具玩得多啦, 等我去金仔張龍床坐下, 順便又玩下金仔玩具先, 見金仔未發現, 我要搗亂, 哈哈~~~~~~

P.S:  唔講唔知...手多多的小霸王, 竟然將水倒落金仔張龍床, 激死!! 

同場送上金仔近照一張...
 

沒有留言:

張貼留言