2012年5月15日 星期二

報讀救世軍海富幼兒園

小B媽媽我一定是發神經了...  今日竟然又幫小B交表報讀了另一間救世軍幼兒園囉, 因為怕之前那間卜凱賽琳會多人爭, 所以就決定幫小B多報一間, 買多個選擇喇!!  其實除了這兩間救世軍外, 日後到適當入紙申請學位時, 我亦會幫小B多報幾間心儀幼稚園來以作選擇, 因為我知道我揀人時, 人揀我嘛, 而且到時實在會有太多適齡學童, 所以每個學位都定必爭崩頭, 到時只要有一間半間學校有位肯收我小B, 都已經阿彌吉帝了. 

其實我還未去認真地想, 究竟將來讓小B入讀半日制學校還是全日制學校...  但不理了, 反正現階段亦只是入表拿籌號作安排面試用. 

沒有留言:

張貼留言