2012年5月11日 星期五

我要做個稱職媽媽 ^^"

突然有感而發, 覺得自己絕對不是一個好媽媽之餘, 亦沒有盡過做媽媽的責任, 所以從今日起, 我要求變~~~

話說不經不覺小B已經4個多月大啦, 自問這4個多月來, 自己都好像還未試過用超過一天以上的時間親力親為落手落腳地照顧小B.  轉眼間小B已經長大了不少, 學懂的事亦多了.  突然覺得自己失去了好多跟她一起相處的時間, 所以我決定從今日起, 每逢星期五, 或者是爸爸放假的時候, 我都要帶小B回家住, 等小B可以多些時間跟爸爸媽媽在一起.  順道訓練一下媽媽我, 由一個新手兼生手的媽媽, 變成一個熟手媽媽.  (更主要是訓練一下自己獨立些, 因為自問其實我一向都幾依賴人) 

其實小B未出世前, 我已經跟婆婆相量過, 當我一放完產假後, 小B就會交由婆婆來照顧, 而我每天下班後就會回婆婆家食飯兼看看小B, 我記得我還說過, 每逢星期五都會帶小B回家, 待星期日才再帶回婆婆家, 好讓婆婆都可以休息一下, 可是我一直都因為害怕要獨個兒照顧小B, 所以未有屨行每個星期都帶小B回家的誠諾, 直至現時為止每次小B回家就只可以等爸爸放假的日子啦. 

自知我不可以再怕獨個兒湊小B, 因為我總要去嘗試, 加上我才是小B媽媽, 所以我更加覺得即使我不懂得如何照顧她, 亦要去學, 不可以再每事都依賴婆婆了.

今次我真係好有決心架, 誓要學做個稱職媽媽, wakakaka!! 

首先當然要學習獨個兒照顧小B啦, 再來要學習獨個兒帶小B去街街, 接著要學的就是獨個兒幫小B沖涼洗頭.

日後我會再上來匯報一下自己學做稱職媽媽的情況, 哈哈~

沒有留言:

張貼留言