2016年4月26日 星期二

小眼晴看大世界之Hae遊清邁 @ Day 1

21.03.2016

半年前已經Confirm好嘅清邁之旅終於出發啦...

今次我哋坐廉航, 係因為我哋後Join朋友, 為咗唔想分開起程, 所以無得選擇, 但如果有得揀, 爸爸話最好唔好再坐廉航喎.  原因係因為爸爸太大隻, 覺得座位迫坐得唔舒服, 而小B亦因為廉航無飛機餐而覺得有少少唔開心.

今次我哋早機時間係早上7:05出發, 我哋全家都只係小睡三小時左右就要起身出門, 而倆姊妹就因為知道去旅行, 所以相當興奮, 即使眼瞓都無扭計, 而且滿是期待.

大約4:45左右, 我哋已經去到機場跟朋友們會合...今次一行14人出發, 真係好耐好耐都無試過一班人去旅行了.
小朋友們未上機, 齊齊睇楠楠哥哥打機...  :p
今次我哋要搭接駁巴士出停機坪上機, 點知剛巧遇著落大雨, 結果大家都好狼狽, 幸好航空公司有雨衣提供, 如果唔係就真係變晒做落湯雞.

妹妹起飛後不久就已經大覺瞓, 相反家姐太興奮所以唔肯瞓, 不過起飛後大約一小時都相繼暈倒, 而我亦都終於可以休息一下, 呼~
3小時機程好快過去, 至於倆姊妹亦都好乖無扭計, 仲記得上次去台灣時, 妹妹回程喺飛機扭眼瞓, 攪到我哋勁唔好意思, 今次大個咗搭飛機無再扭計...真係抵讚 (希望將來搭飛機都咁順利, 唔會喺機上大吵大鬧啦.)

落機後, 朋友已經安排好酒店車接我哋, 大約半小時(連塞車)就到酒店.

等Check In期間, 小朋友開心停不了.
同時...友人亦已經成功攞車, 黎緊呢5日我哋就靠晒佢啦.
大家快手放低行李就齊齊出發去食午餐, 今次友人介紹去食有機菜, 果然...真係唔錯啵, 不過大家太肚餓又要照顧同行中嘅5個小朋友, 所以無人記得要影相, 其實今次個Trip大家都只係影咗好少相咋, 唉~

3位美少女!!
妹妹超like楠楠哥哥, 整個Trip都要楠楠哥哥照顧, 哈哈~
食完Lunch去附近商場買上網咭, 然後再去超市入少少乾糧.
小朋友要晨早出發去旅行其實真係好攰架, 所以一返酒店, 小朋友們就要午睡, 至於男人們就齊齊落泳池游水, 好梳孚.
大約6時多, 我哋就出發去食晚飯, 由於今日大人小朋友都好攰, 所以是晚無特別活動, 食過晚飯又再返酒店.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

7 則留言:

  1. 成班人一齊去旅行好熱鬧呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...咁多人一齊去真係好開心好熱鬧~

      刪除
  2. 回覆
    1. 第一次咁多人一齊去..仲要有5個係小朋友, 超熱鬧~

      刪除
  3. 一大班朋友一齊去旅行,真係超好玩,重覆有咁多小朋友,小b兩姊妹一定唔會悶:D

    回覆刪除