2016年4月15日 星期五

好友相聚

10.04.2016

小B讀N班嘅時候, 特別同某幾位嘅同學比較好感情, 所以即使大家分開了, 我哋仍然有間中保持聯絡, 今日我哋就約咗跟小B最好朋友嘅憬琳一齊去玩喇...  ^^

自從暑假後大家各自去到新學校, 加上大家都開始了不同嘅興趣班, 時間上真係好難配合, 所以一直約極都總係未能成事, 今日終於夾到時間去玩...兩個小朋友當然就最開心啦~
原本憬琳媽媽想約去戶外踩單車, 不過我要一拖二, 戶外活動對我來說相對有難度, 加上今日天陰有雨, 所以最終近近地約去黃埔冒險樂園, 對上一次我哋都係約埋一齊喺呢度玩架.

其實去冒險樂園都好架, 我覺得容易控制嘛.  :p

妹妹今次都玩得好投入呢~
 3個玩得非常融洽...
 小B好叻女, 成功挑戰跳樓機~
 玩得超開心呀...
雖然今日只係短短相聚兩小時, 而且玩完之後媽媽超攰, 但能夠令小朋友開心, 媽媽絕對願意辛苦一點.

P.S: 真心想讚一讚自己, 因為原來一拖二去玩係難唔到我架, 以後爸爸返工媽媽一樣可以帶倆姊妹周圍去玩啦, 嘩哈哈哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

3 則留言: