2016年4月17日 星期日

兒童鋼琴班 @ 柏斯琴行

自從學校嘅鋼琴班完咗10堂之後, 我就無再喺學校繼續學, 因為真心覺得學校請返黎嗰間中心嘅導師唔太有愛心, 經常投訴小B唔認真唔聽教, 仲同小B講如果再係咁就不如唔好學之類嘅說話, 所以我同爸爸係非常極之不滿, 加上其他家長都覺得呢間中心開辦嘅興趣班好麻麻, 所以我哋就唔再繼續喺學校學, 轉去其他地方學喇.

咁我見有幾個朋友都有話過柏斯嘅琴班唔錯, 於是我當然係上網搜尋一下資料啦, 而最終經我直接同琴行職員查詢後, 覺得真係可以一試, 於是就約埋同學仔一齊轉去呢度學.

兒童鋼琴班適合3歲半起嘅小朋友, 課堂共分上下兩期, 一班只有6位小朋友, 至於導師方面亦都好唔錯, 睇得出有愛心之餘亦好識跟小朋友相處, 暫時上咗兩堂...小B都話幾鍾意老師.  而每次落堂前5分鐘, 老師又會跟家長們講解課堂內容, 方便家長跟小朋友練習, 真心覺得呢個琴班好唔錯, 自己亦無幫小B選擇錯呢.  :p

雖然每堂只得一小時, 而且又有6位小朋友, 不過為咗提高小朋友嘅興趣, 所以每位小朋友於每一堂都會安排到琴前學習, 即係點都會有得惦下琴鍵, 唔會只用琴書或工作紙去認識鋼琴上知識.  根據呢兩堂觀察, 我都真係幾滿意...

另外小B上堂表現亦好像比之前喺學校學琴時好, 老師話小B學習時都算專注, 只係當快手完成每一樣工作後會搵嘢玩, 可幸嘅係老師竟然話小B吸收力算高, 要求佢做嘅都做到, 暫時要多加注意嘅係彈琴手勢.

希望小B今次真係會認真去學, 唔好半途而廢啦~

唔知小B幾時先可以彈到一首歌呢?  媽媽好期待著呢個小小嘅成果呀, 因為我小時候都好想學琴架, 只係婆婆見我學每一樣興趣班都3分鐘熱度, 所以最終無俾我學.  就係咁...我更加希望小B可以學識彈琴, 哈哈!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

9 則留言:

  1. 一開始小組試下,培養左個興趣都唔怕遲呀,小B加油 ^_^

    回覆刪除
  2. 乜學校鋼琴班個導師咁講嘢架,好彩小B唔再响學校學咋,唔係乜自信都無晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校請番黎嗰個堅唔惦, 又無愛心又無耐性, 我第2,3堂開始已經唔太滿意佢~

      刪除
  3. 唔知小B幾時先可以彈到一首歌呢?<---兩三個月就彈到簡單歌仔,加油!

    回覆刪除
  4. 我都好想俾小豆子學,貴嗎

    回覆刪除
  5. 好鍾意女仔學彈琴,小B加油呀!

    回覆刪除
  6. 可能小B都感覺到學校導師唔夠愛心,所以双向的亦令小B無咁投入上堂令導師覺得小B唔聽教。現在柏斯的導師有愛心,相信小B亦感覺到亦會畀心機去學,加油呀!

    回覆刪除