2016年4月25日 星期一

美國靚太歡迎會

講真...愛美寫Blog已經有一段長時間, 由讀書年代嘅Xanga開始, 然後轉去Y Blog, 再轉去Google, 真係好多好多年啦, 不過跟一班Blog友仔認識, 就肯定係因為小B喇...
  
以前真係無諗過寫Blog會識到真朋友架, 始終網絡世界有好多嘢都好唔實在同太假, 但唯獨呢班Blog友仔就真係好真, 所以我都好希望可以跟大家保持聯絡.

今次美國靚太Mrs Wu遠度回來, 我哋呢班Blog友仔當然要聚下啦~

只可惜今日我要一拖二, 妹妹又係個貼身膏藥, 所以實在無太多時間同大家聯誼, 就連相都影得幾張咋, 究竟我家妹妹幾時先會變得獨立D呀?!

今日倆姊妹知道有得去玩, 未出發已經好興奮, 但去到Party Room之後又變得有少少內斂, 小B都還好, 但妹妹就要痴實媽媽囉.  今次真係辛苦晒有份出力嘅媽媽, 我家倆姊妹玩得開心之餘仲又食又拎呢, 哈哈~

食完飲完又未夠鐘去Playroom玩, 檬媽就提議小朋友們先黎個集體遊戲時間, 不過好快小朋友們就四散了.
然後小朋友們影張合照先啦...
小B每次都好照顧妹妹豬, 真乖~
到大合照時間...  (但原來Little K未到)
終於到咗小朋友們最期待嘅Playroom時間, 小朋友們當然個個都要去放電啦...
開心嘅時間總係過得特別快, 玩咗大約45分鐘之後就齊齊返Party Room準備收拾東西交場~

返過Party Room後襯有時間, 梗係要同靚太Mrs Wu影張合照嘛...  ^^
最後當然要影多張齊人嘅大合照啦.
仲有兩個可愛4眼妹, 哈哈~
希望下次Mrs Wu再返黎香港時可以抽時間再聚啦...  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 呢日真係好開心!小b 兩姊妹後尾時常同Anki 笑,Anki 真係好開心!希望下次再fd d! 玩得更加開心!

    回覆刪除
  2. 小b真係好乖好可愛,不過ee都好鍾意妹妹,鍾意佢夠cool :X

    回覆刪除
  3. 好開心見到你地呀,真係一個blog 拉左唔少媽媽一齊呀!我都希望可以下次再玩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心可以見到你,可惜要睇住妹妹只係同你傾左幾句,唯有whatsapp再傾啦,哈哈!

      刪除
  4. 燒腩仔眼中只有車同食,完全無理過其他女仔,小B真係好有家姐風範呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有幸地燒腩仔有同我講野呀,哈哈!

      刪除
    2. 係?我竟然完全唔知呢件事呀﹗哈哈...

      刪除
    3. 我係SIR滑梯上面, 佢同我講話佢架車都要SIR, 哈哈~

      刪除