2016年3月14日 星期一

兒童枱櫈入手

之前見好多Blog友仔都入手咗兒童枱櫈俾小朋友, 其實我一直都好想買架, 可惜屋企地方真係好有限, 要長期放套枱櫈喺廳確實有點阻地方, 結果一拖再拖就拖到宜家喇.

其實我自己覺得Ikea嗰套枱櫈都幾唔錯, 而且又平, 仲要係我鐘意嘅簡單Style, 不過爸爸就係堅持話無位放嘛.

點知有日當我哋去日本......城時, 發現咗呢套可開摺嘅枱櫈, 就係咁倆姊妹終於都有屬於佢哋自己嘅枱櫈啦, 以後要用枱時就唔洗下下都叫我開飯枱, 真係方便好多呢.  ^^
雖然唔係我鐘意嘅簡單Style, 但就係倆姊妹都鐘意嘅Minions囉, 反正都係用幾年, 我都無謂去執著款式了.

新屎坑總有3日香...宜家喺屋企大部份時間都會痴住張枱, 哈哈!!  :p





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

12 則留言:

  1. 張枱櫈好靚呀!我都係買摺枱唸住可以收埋,但發再現日日都要用所以冇收過 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公襯倆姊妹返咗婆婆屋企就會收, 如果倆姊妹返咗黎, 我地都唔會收架~

      刪除
  2. 我都有張呀,不過真係摺埋左,哈哈!

    回覆刪除
  3. 小朋友有自己張檯真係好開心架!!
    我張IKEA都要退役。又要諗點安排。。。(最好幾安排係中六合彩)

    回覆刪除
  4. 比tarebaby見到一定會E嘩鬼叫, 佢好鍾意banana嫁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大家都對banana咁感興趣架, 哈哈~

      刪除