2016年3月9日 星期三

寫我心情

過去一星期, 我經歷咗人生又一次嘅低潮, 其實今次對我黎講並唔算係一件好大嘅事, 但唔知點解我就係放唔低囉, 結果不斷俾自己壓力.  直至今日...我覺得係時候要停啦, 我唔想再因為自己俾自己嘅無形壓力而導致身心疲累, 我要將我嘅生活盡快重回正軌.

多謝我家三寶, 因為你哋...我才會變得更有力量!!
現在就即管盡量放鬆心情, 留待4月再重新出發吧!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

13 則留言:

  1. 加油!! 學會放手,會令你更快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新生活...新挑戰都在等緊我, 我會努力學習放下繼而重新出發!
      多謝~

      刪除
  2. 新生活可能會更加好!加油!!

    回覆刪除
  3. 你無事呀嘛? 有時D野,真係要學識放底先可以繼續行,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無事, 多謝關心 ^^
      遲d有機會再同你講啦~

      刪除
  4. 祝福你,幾時想講都有我地班卜友仔願意聽架 ^^

    回覆刪除
  5. 最緊要早日調整心情,面對新挑戰同新生活。雖然唔知咩事,但點都支持你呀,加油!

    回覆刪除
  6. 新生活一定更順心順意﹗俾D信心自己﹗

    回覆刪除