2013年2月7日 星期四

Mothercare Hipseat

小B漸漸長大, 體重亦隨之增加, 要婆婆每天用揹帶揹著小B去街市買餸, 確實越來越困難, 而且婆婆年紀又開始大, 我真怕婆婆會因此而弄傷腰骨, 可惜婆婆又堅持不肯推BB車, 理由是推著BB車上上落落好不方便, 加上街市地方又濕濕立立, 好不乾淨.  那婆婆不肯推BB車, 我也沒她辦法啊!!

幸好我小B屬細碼B, 比起其他中大碼BB已經算是輕磅, 否則婆婆負擔就更加沉重喇...

小B爸有見及此, 就提議買個Hipseat給婆婆用, 之前見BB開倉有減價, 就買了一個來試試, 可惜婆婆唔鐘意, 覺得這款Hipseat無揹帶咁安全, 最後一次都無用就叫我們拿回去自己用, 真激氣~    
但當我和小B爸試用過幾次之後, 大家都一致認為這款Hipseat...

不知怎的, 無論小B穿著什麼質地的裙或褲, 都好容易從凳位中滑下來, 相信應該是未有加防滑層所致, 結果每次當我們不用前面那幅網帶時, 就一定要用雙手抱實小B嚕.  最後小B爸決定放棄這款Hipseat, 叫我另尋一款更好用的. 

Blog友仔們...有好介紹不妨留言給我!! 

沒有留言:

張貼留言