2013年2月18日 星期一

留住最美一刻

13m @ Studio

第一個造型 - 畢業生

話咁快就畢業, 我好唔捨得d同學仔呀...鳴鳴鳴鳴~
媽媽話原來宜家只係影相者, 唔係真係咁快畢業...咁我唔喊住喇.
E...將來我揀咩科讀好呢?!
唔知幾時先到我大學畢業呢...
第二個造型 - 日本妹

媽媽鐘意食出前一丁,  等我又試下扮下似唔似出前一丁妹先...
平時出街都有唔少人話我似日本妹架, 所以今次可以扮日本妹真係特別開心.
唔知大家覺得我夠唔夠卡娃兒呢?!
 第三個造型 - 水著Look

我好鐘意玩水架, 如果可以玩埋沙就更加興奮喇.
如果選美, 我會擺呢個Pose!!
哎呀...大家都笑我有個大肚腩添, 等我搵個水泡遮遮先~
 

1 則留言:

  1. 现在代孕越来越流行,最大的原因还是安全及保障,我推荐你们一家合法的彼奥泰珂斯研究中心这间代孕机构,他们可是一流的,您可以找她们谈谈,彼奥泰珂斯辅助生殖妈妈的数据库代表育龄候选人,漂亮的外观,良好的医疗纪录,有至少一自己的健康的孩子。您可以选择几个候选人,我们将提供其中一个辅助生殖妈妈。他们绝对可以给你你想要的孩子还无论是男或女,也有代孕和卵子捐赠计划,也有多语言的工作人员来帮助您,真的非常棒,这家绝对可以来尝试。

    回覆刪除