2013年2月3日 星期日

開開心心遊公園

小朋友真的既天真又簡單, 一個小小的公園已經足以令小B開心到彈起~ 

是日未有安排特別節目, 只到附近公園玩玩...

(請勿介意媽媽我既九流攝影技術又黎獻醜)
"Sir"滑梯係小B近期大愛...
你睇小B玩得幾開心...
 媽媽: 小B, 你又笑到唔見左對眼啦~
小B: 好啦...等我笑得靚少少, 俾你影相啦!!
小B: 好攰啦...休息下先!!
抬頭望天邊一隻雁...lalalalalalalala
小B: 爸爸你陪我一齊騎斑馬丫...
 小B: 哎呀, 我唔夠腳長添~
轉玩新野...
力的表現...大力妹竟然可以Hold到幾秒呀, 勁~
  短短一小時, 倆父女玩得超開心...媽媽我見到都好開心!!
 
<多謝收看> 

沒有留言:

張貼留言