2012年11月1日 星期四

10m

轉眼間...我小B今日已經10個月大啦~


樣貌
好開心, 近排開始多了親戚朋友話小B跟我長得像樣了, 之前明明人人都話小B跟爸爸長得像個餅印一樣, 即使無十足, 亦有九成九相似!!  所以朋友們時常都會問我, 會否覺得小B一點都不像自己而不開心, 始終辛辛苦苦陀B生B的人是我, 但好老實...其實我一點都不介意小B究竟像誰, 只要是像我倆其中一位就已經足夠啦, 因為她是我倆的愛情結晶品嘛, 所以我又點會唔開心呢, 最緊要小B健健康康, 身體健康, 對嘛?!

不過媽媽我每天都看著小B, 樣貌上真的不覺得她有什麼大轉變, 但只要當看回早幾個月前拍的照片後, 就真的感到小B大個囡了.


肌能活動
現在小B只要推住任何物件就已經可以通屋行, 所以婆婆好頭痕...  至於小狗金仔, 亦因為小B開始通屋行而變得更多時間躲在床下底, 有時覺得金仔好陰公, 但沒辦法...只好請金仔再忍耐一下, 遲些待小B長大了, 金仔就會有個伴陪牠玩啦.

自9個月起, 小B已經學懂反轉身從梳化落地, 現在更已懂得從大床反轉身落地呢, 不過大床跟梳化高度不一樣, 所以我都擔心小B會跌倒, 唯有每次見她想落地時都出手協助. 

親戚們話小B應該1歲前就會學懂走路, 看來小B好快就可以跟媽媽一起去Shopping啦, 哈哈~



一日兩至三餐奶, 有時210ml, 有時就食150m倒60ml, 非常浪費的一個BB, 希望這個壞習慣可以盡早戒掉.

粥仔方面, 婆婆好有心機, 一日兩款不同口味.  如果放假跟媽媽回家, 媽媽就只會一次過煮好分兩餐食.  其實媽媽我都已經有好大進步啦, 從前我是一個無飯煮婦, 現在為了小B, 終於還是要的起心肝去學煮粥仔, 而每次當見到小B將我煮的粥仔都吃光時, 媽媽我總是會有一份滿足感.


重量高度
要待小B一歲時到健康院檢查才知道.


社交技巧
認人 - 但只要望多兩眼, 好快就可以打成一片.  心情好時, 人人都跟人人都抱得, 心情差時, 連爸爸媽媽都未必抱得, 只有婆婆才可以抱.  (衰囡包一名)

Hello, Bye Bye, Give Me Five, 請請, 拍手都已經學懂, 而且大多數時間都肯跟著我們的指令來做, 但偶爾還是會出錯, 叫做Bye Bye時, 就做了請請.  不過對於一個剛滿10個月大的BB來說, 我已經覺得好叻叻.

勁愛熱鬧的一個BB, 鐘意跟小朋友一起玩, 開心時會搖手大叫, 去到Playroom時還會爬到小朋友堆中一起玩.


ZzzZzz
這方面...超級無敵令人激氣, 經常要抱住訓, 當過度眼訓時會大扭大喊, 好多時媽媽我都想乾脆把她扑暈算. 

睡覺時間不定, 多數大約11時左右睡至早上8時多.

每天小睡兩次, 每次約個半小時.

有媽媽可以教我, 如何訓練小B自己乖乖在床上至入睡嗎?!


看著小B一天一天長大, 爸爸媽媽真的好捨不得, 有時甚至傻到會懷念仍是手抱階段的那個小B呢, 不過始終還是現階段的小B最可愛, 哈哈~ 

沒有留言:

張貼留言