2012年3月13日 星期二

Pampers VS Huggies

早於小B未出世時, P牌及H牌分別寄了Sample及Coupon給我, 所以兩隻牌子小B都已經試用過了.  最後兩者比較, 小B媽我還是較喜歡P牌片片.

P牌 - 特級棉柔 (NB)
好處: 質地柔軟, 而且吸水力強...小B晚上睡8-9個小時沒有換片, 都未見有漏尿情況, 讚!!

壞處: 價錢較高, 而且褲型稍大.  (但我小B屬細碼B, 所以褲型不合身亦可體諒)


H牌 - (NB 0碼)
好處: 價錢比P牌便宜, 褲型較小, 適合小B Pat型.

壞處: 質地較薄, 柔軟度及吸水力亦不及P牌, 而且試用了數片亦同樣有出現漏尿情況, No good!!


其實只要一有出現漏尿情況就想也不用想, 可以棄用了, 所以初生0碼我只用了數片就整包轉贈給朋友啦.  不過咁...我個人好鐘意給人家機會的, 當小B大了些後, 我再試用NB 1碼, 雖然整體評價跟NB 0碼沒太大分別, 但漏尿情況已經沒有, 所以可以再繼續試用, 但質地方面始終較薄, 所以要勤些更換才行呀.

***如果P牌可像H牌一樣時常寄上Sample及Coupon到我府上, 那就真的太好了(發夢中)!!***

現在小B差不多兩個半月大啦, NB片對她來說好像緊了一點, 所以用光家中的NB片後, 就該轉用S碼啦, 但對於選用那個品牌的S碼片呢, 始終有點苦惱.  BB用片量多, 如果全用P牌的話, 真的不太化算, 而H牌雖然不及P牌好, 但又因為常收到H牌BB會寄來的Coupon, 每包片片可省20個大洋, 所以我想我應該還是P牌跟H牌一起用.  最多日間用H牌, 更換得密一點就可以啦, 夜間則用P牌, 那就可以幫我荷包減輕一下負擔嘛, 哈哈~ 

朋友們...你們又有好的品牌片片介紹嘛?!

沒有留言:

張貼留言