2016年12月31日 星期六

Bye Bye 2016

2016年終於都黎到尾聲...見我講得"終於", 大概都估到我嘅2016年過得有幾咁艱苦吧!!

工作方面:

首先年初放完農曆年假後, 公司進行大規模裁員, 各地辦事處及工廠都無一倖免, 而我哋香港Office首當其衝嘅部門竟然係我所屬嘅部門, 不過其實唔難理解嘅, 始終我哋Team人才鼎盛, 但訂單又唔多, 加上大家每日上網嘅時間比起工作嘅時間長, 而老闆喺通知我哋嘅一刻亦都表現得非常無奈, 因為佢都慘被總部頻頻照肺嘛, 就係咁我離開咗工作了快將滿6年嘅公司, 進入咗人生裡面嘅最低潮. 

幸運地當我未到離職當日已經找到新工作, 但新工又不如理想, OT多到爆燈, 就連假期都要返工, 家人雖然唔敢出聲埋怨, 但間中亦會有幾聲微言, 總之就非常唔好受啦, 喺短短兩個半月我已多次出現辭職嘅念頭, 最終真係捱唔住要決定再轉工了.  就係咁...我就黎到宜家呢間公司喇, 雖然初初覺得呢份工都唔會做得長, 因為多種因素都係覺得唔太適合自己, 但慢慢習慣咗之後又覺得可以接受喎, 宜家已經做咗半年啦, 暫時自我感覺亦算良好.

今日諗番轉頭, 雖然都唔希望當日會被栽, 但轉工後人工卻比以前多了, 所以有時都慶幸當日嘅裁員潮包括咗自己架, 哈哈~

健康方面:

今年身體比較差, 真係好多病痛, 由6月開始至今, 我幾乎每月一病甚至兩病, 真係唔到2016年都唔知自己原來係咁孱弱囉, 唯有安慰自己小病是福啦....

2017年我真心希望自己, 家人及大家都身體健康無病無痛!!

家庭方面:

我們這一家總算平平淡淡地渡過了吧, 雖然6月時曾跟陳生嘈過大交, 亦有想過離婚, 但最終平心靜氣過後總算雨過天晴.

至於陳生眾親友, 今年真係超不順境, 中風嘅中風, 住院嘅住院, 離世嘅離世, 真係好不容易才走到年尾, 雖然往時一年才見一兩次面, 但今年就因為上述種種問題而見面多了, 真心覺得好難過, 希望他們的衰運亦跟隨2016過去吧.   

其實今年除了我自己覺得挺倒楣之外, 陳生亦不比我好很多, 佢嘅工作運時好時壞, 亦跟我一樣轉完又轉, 所以我倆對於這個2016年毫無留戀, 只希望新一年新一頁快快再重新展開.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言: