2016年12月22日 星期四

妹妹學校聖誕聯歡會

就到聖誕就到聖誕lalalalalalalala......

相信參加小朋友學校聖誕聯歡會係大部份父母都期待嘅一個活動吧, 可惜並唔係每一間幼稚園嘅聖誕Party都會叫父母一同參與, 就好似家姐咁, 學校只會安排小朋友自己玩, 父母係無份參與架, 所以知道有份出席妹妹學校嘅聖誕聯歡會, 媽媽我當然期待啦!!

根據早年家姐N班時嘅經驗, 學校會安排小朋友上台表演, 但經我日問夜問妹妹之下, 妹妹都係話無表演啵, 其實妹妹係咪未明乜野叫表演呢, 哈哈~

今年學校換咗校長, 感覺呢個聖誕聯歡會唔及家姐當年有氣氛, 變得簡單咗, 節目亦無以前咁豐富, 但只要俾我有份參與, 我一樣都會好好享受.

一早全家總動員加婆婆去茶記食早餐, 然後再帶妹妹返學, 返學後我哋要先將妹妹交俾老師, 因為小朋友要準備表演嘛, 不過以妹妹嘅性格見我哋咁齊人喺度, 佢一定唔會肯離開我哋半步囉, 而我嘅想法亦絕對正確, 好彩老師好快手咁拖咗妹妹入學校咋, 不過我哋都未轉身行去禮堂就已經聽到妹妹嘅喊聲了, 呢個妹妹真係太痴身...但老師總有佢嘅辦法, 所以好快亦都無再聽到妹妹喊聲. 

喺禮堂等待聯歡會開始時, 咁岩又撞番家姐舊同學嘅家長...真係好有親切感呀!!

好啦...終於都到咗小朋友上台表演嘅時間啦, 可惜妹妹從後台行出黎時, 一見到我哋就即刻爆喊話要媽咪, 直至老師氹咗佢上台, 仍然係望住我哋.

你睇妹妹個樣幾慘豬...  (心痛死媽媽)
音樂響起, 大家開始唱歌跳舞, 結果整個表演妹妹都係呆站之餘仲要望住我哋喊, 後尾表演到中段時, 老師帶佢上前排一齊跳, 不過妹妹依然無反應, 最後連副校都忍唔住叫爸爸帶番妹妹落台, 好過比其他家長睇住妹妹喊, 真係失禮... 

事後老師仲專誠過黎安慰我哋添啵~

唔緊要啦, 性格嘅野真係好難講, 唯有當係一個經驗囉.

完成晒所有表演後, 老師就安排大家返課室玩集體遊戲同食聖誕餐.

妹妹咁慢熱嘅性格, 當然又變咗樹熊咁痴實媽媽玩啦, 好彩...都唔算係由頭痴到尾. 

老師話平時妹妹喺學校唔係咁, 係班中嘅大姐姐, 好識照顧小朋友架, 但只要有家人喺度, 妹妹又做番真●自己, 即係痴媽B囉, 哈哈~

臨走前...兩姊妹當然要同班主任影張相啦!! 
出年妹妹轉校後, 媽媽就再無機會參加學校嘅聖誕Party了, 嗚嗚嗚嗚~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

1 則留言:

  1. 小朋友見到爸爸媽媽係會特別扭擰D,我家燒腩仔都係咁

    回覆刪除